27 Şubat 2011 Pazar

Hata mı,Oynamaya çabalamak mı? 3-3


Demiştim demeyi sevmiyorum ama fenerbahçe eğer kayseri ve beşiktaş maçlarından 6 puan çıkarırsa trabzonun bu rüzgarın önünde durabileceği sanmıyorum artık fener oradan yolunu alır son haftaya bırakmazsa kaldırır kupayı demiştim. Eeee sanki oldu mu diyenler var şu anda görüyorum gelirsem dağıtırım orayı akıllı olun..Tabi olmadı ama trabzon, ferrari, varela, umut vs. beni haklı çıkartmak için elinden geleni yapıyorlar.

Gerçekten süper bir maç oldu. Tabi kime göre fenerliler ve bursalılara göre.. Burada biz gaassaraylıları unutmamak lazım sezon başından beri 23 maçta kendi takımımızdan göremediğimiz şeyleri gördük hatta şu kadro ile hayatta göremeyeceğim kalitede bir oyun izledik.

Maç inanılmaz bir ilahi adalet gibi bir pozisyon ile başladı. Bizim sülo yapar böyle hatalar önceden de yapmışlığı vardır denizli de falan derken JAJA denilen-4.9 milyon avro bonservis- oynayınca müthiş durunca o denli etkisiz olabilen adamın mükemmel bilek hareketinden sonra gelen golle trabzon 1-0 önde başladı maça. Aslında bu trabzona bir teklif gibiydi. 2.yi atarsan işi bitirirsin 2de 2 deplasman serisi ile geldin evine at 2.yi yoluna bak haftaya beşiktaş deplasmanı var gibi bir şeydi. Ama trabzon kayserinin direncini kıracak o golü bulamadı. Daha doğrusu o baskıyı kuramadı. Çok izin verdi kayserinin oynamasına yani ne demek izin verdi? Şöyle bir şey oluyor rakip defanstan çıkarken umut-burak-alanzinho-jaja izliyor buyrun efenim buradan diyorlar şuradan diyorlar ataklara yön veriyorlar bir nevi ee sonunda ne oluyor çok geçmeden beraberlik golünü de buluyorlar.

Tabi burada beraberlik golü demişken ilk yarıda sezonun en formda sağ savunucularında Serkan Balcıyı perişan eden Nordin Ambrabata değinmeden hakkını emeğinin karşılığını vermeden olmaz. Salı günü gel çekini al koçum topçusun...!

Maçın böyle güzel olmasının yani heyecanlı, 6 gollü, bol pozisyonlu, geldili gittili-ne demekse uydurdum- vs. her haliyle göze hoş gelen tv başına oturduğuna değen 2 saati keyifli geçirmeyi sağlayan neydi nelerdi acaba diye sorarsan ki soracaksın biliyorum hemen söyleyim sana yeğennn...

Trabzonun sezon başından beri yüzde yüz bir şekilde futbol oynamaya çalışan bir oyun yapısında olması ve bu yapıda tabiri caizse genelde kazmaların oynadığı mevkide-busquets,alonso,alex song,essien, pirlo gibileri hariç- bu maç hariç sezon başından beri COLMAN-SELÇUK ikilisi ile oynamasından dolayı ve aynı şekilde kayseride de sezon başından beri olmasa da 2. yarı ile birlikte daha çok hücum etmeye dayalı bir oyun oynama çabası maçın bu şekilde olmasını sağladı.

Aslında maçtan önce bakıyorsun ligin en az gol yiyen 2 takımı oynuyor iddaa oynasan alt oynarsın bilemedin 2-3 gol falan ama işte futbol oynamaya çalışmak savunmadan çok golü düşünmek bunu istemek herkesi heyecanlandırıyor. Keşke diyorsun ligimizde herkes böyle oynamaya çalışsa yapamasalar bile böyle düşünüp uygulamaya çalışsalar oyuncular ona göre yetişse daha güzel olmamı?

Sonuçta 2 kere öne geçtikten sonra maçı kazanamayan bir trabzon var ki tek sebebi de şu: "olum tamam lan öne geçtik yatalım artık bu skorun üstüne geleni gideni dikelim gitsin gol atarsa ne ala ama atmasak da olur aman yemeyelim de bebeler aman dikkat dikin gitsin" dememeleri böyle düşünmemeleri ve tabi ki şenol güneşin bunu takıma yerleştirmesi..

Baktım da tvde herkes iyi oyunun yanında çok hata olduğunu bu yüzden böyle gollü bir maç olduğundan falan bahsediyor. Eeee insaf be kardeşim bu sezon kaç tane böyle güzel maç izledin hemen sayabileceğin söylesene o hataları neden yaptılar hiç düşündün mü? Ayrıca hata olmasa zaten tüm maçlar 0-0 biter ya daha ne diyim senin gibi öküze ben ama sen anlamazsın bunu da anlamazsın...!

Sonuçta trabzon 2 kere öne geçtiği için ve son dakika da yattaranın jajaya bomboş topu vermediği için galibiyeti kaçıranın trabzon olduğunu düşünüyorum. Düşünmekle de kalmadım yazdım. Yaa zaten istediğimi yazarım abi var mı itirazı olan? Dağılın hadi...

Sezonun En Güzel Maçları

Bursaspor-Fenerbahçe 1-1
Bursaspor-Gaziantep 1-4
Trabzonspor-Kayserispor 3-3
Trabzonspor-Fenerbahçe 3-2

Bu liste zaten puan durumunun haklılığını ortaya koyuyor sanırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder