22 Şubat 2011 Salı

Spor TOTOŞ Lig 22. Hafta



Eskişehir de başladı hafta ve ilk maçın galibiyet golünde gelen karmaşa, tuhaf davranışların devamında bu kadar enteresan bir hafta yaşayacağımızı tahmin etmemiştim.
90+2 frikik ve takımın frikikçisi Sezer ama Pele diyor ki baba bırak ben vuracağım içime doğdu hesabı diyor kavga dövüş derken bir koyuyor baba tak gol... Ahaaa o ne lann Pele çılgınca seviniyor ama o ne lan Sezer hiç umurunda değil yüzü asık keşke girmeseydi modunda… Bunu zaten sadece bir Türk oyuncusu yapardı ve bizi yanıltmadı teşekkürler Sezer Öztürk; yetenek sağlam kafa da problem var. Haaa unutmadan Rıza Çalımbay efsanesi devam ediyor basit goller yedik yoksa yenilmezdik.
Kasımpaşa’nın geçen hafta karabükteki isyanı ya da çırpınışı mı desek ne desek bilemedim ama Ankaragücü’ne kitleyerek 14 puanı yaptılar ve küme düşme hattıyla farkı 4 puana çektiler.
Emenikesiz Karabüğün Ankara dan 3 puanı 3 golle almasına işe inan çok şaşırdım yeğen o yüzden bir şey diyemiyorum.
Gelelim bence haftanın adı kötü içi güzel maçına Bursa-Antep… Maçtan yırtındım Antep kaybetmez hatta akıllı oynarsa rahat alır maçı dedim hatta iyice havaya girdim gidin iddaa oynayın dedim 3.75 veriyordu lann.. Özellikle ilk yarısı müthiş bir maç oldu gitti geldi ama Antep çok akıllı ve bilerek oynadı. Yani belli etti ben bu maçı alacam bursa sen bak keyfine derken Sercan bir gol kaçırdı ki belki atsa seyirci ev sahibi geriden gelme gazıyla bir şeyler olmadı eee Antep de Ferrari de yok o yüzden cortladı bursa hadi yardır Antep diyorum ve basıp geçiyorum.
Galatasaray buca maçı için diyeceğimi dedim zaten daha da gelmem oraya diyorum Mendy e dua etsin hagi diyorum o kadar hadi yol ver hagi abi git artık yaa..
Kayseri mi Antep dersen Antep derim çünkü daha akıllı daha bilerek daha isteyerek daha ilerde oynamaya çalışıyorlar. Kayseri kazandı son dakika da 2 tane salladı Kujoviç ama ben derim Antep kayserinin üstünde bitirecektir.
Derbi vardı bu hafta tam derbi oldu film gibi konulu oldu bir şahin k eksikti. Penaltı ve kırmızı karttan sonra resmen tecavüz etti fener.
Haftanın son maçında ise Trabzon saçma bir gol yedi. Çünkü kaledeki adamdan dolayı diyorum saçma bir gol diye yoksa onur böyle goller yememeli ama şöyle baktığın zaman buffonda casillasta cesarda yiyor yiyecek. Ama sonrasında ki müthiş istekli tek kale futbolu ile maçı çevirdi ki hak etmişti de.
22 hafta sonunda baktığın zaman fener rüzgârı aldı geliyor ki ben dedim kayseri-beşiktaştan 6 puan çıkarırsa daha da önünde kimse duramaz dedim. Ama Trabzonspor alayına isyan edercesine 3 haftada kaybettiği 7 puandan sonra Trabzon bitti diyenlere cevap verir gibi 2 deplasmandan hem de iyi oynayarak 6 puanla trabzona lider dönmeyi başardı.
Şimdi baktığımız zaman bu saatten sonra bursanın pek devam edebileceğini düşünmüyorum. Yani Trabzon ile fener arasında gidecek bu iş.. O yüzden 2 takımın fikstürlerine göre bir yorum getirecek olursak diye devam edeyim…
Fenerin fikstür çok iyi baktığımız zaman Galatasaray deplasmanı dışında zor bir deplasmanı yok-gençler, Eskişehir, buca, Karabük, Sivas- içerde ise Bursa-Antep maçları dışında zor bir maçı yok. Tabi futbol sürprizler oyunu ferrariden sonra bunu çok daha iyi anladık.
Trabzon fikstürüne baktığımız zaman Beşiktaş, Galatasaray deplasmanları ve içerde kayseri-bursa-antep maçları var. Hatta önümüzdeki 2 hafta fenere dediğim gibi trabzona da aynı ayarı çekebiliriz çünkü kayseri Beşiktaş peşpeşe oynuyor 6 puan çıkarırsa ne olacak çok merak ediyorum.
Son olarak futbol açısından baktığımız zaman kesinlikle Trabzon şampiyonluğu hak ediyor. Fener ise çok istekli ama Trabzon kadar top oynamıyor daha doğrusu oynayamıyor mı desek ne desek sen anla işte lebron hadi yeter bu kadar yoksa manas destanına kadar yardırcam şimdi…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder