6 Şubat 2011 Pazar

kafama göre lann...

4 te maç varmış gününü o kadar merak ettim ama her ne olduysa saatine bakmayı bir türlü denk getiremedim, hatta bilet fiyatına baktım ama neyse ne derken eyvah eyvah 2 de buldum kendimi ama herşeye rağmen izledikten sonra da like'lamadım ya yine iyidir.

Biliyordum güzel maç olacağını maçın inönüde olması üstüne gündüz olması ki-keşke hep gündüz olsa- kadrolar ve emenike falan derken maç yalan oldu yetmezmiş gibi beşiktaşta yenememiş hakem, emenike, schuster, nobre, çizgi derken 2 haftada 5 puan gitti..Haa sanane lan beşiktaşlı mısın diyenlere lan ne güzel heyecan gelecekti lige ama bu heyecanı trabzon sağolsun her hafta artırıyor utanmasa gaassarayı bile şu haliyle davet edecek=)

Derken bi fener takımı var geçen hafta top mu oynadı yok ama hayvan gibi saldırdı kalan 14 maçta da böyle saldıracak gücü var mı sanmam dün de buna benzer bir olay gibime geldi şimdi açık ve net birşey var 2 test maçı var fenerin önce içerde kayseri sonra inönüde beşiktaş eğer 6 puanla çıkarsa "fener bu işi götürür gerisi yalan olur". Merak etme İbrahime de dedim...

Şimdi şöyle bir olay var. Bursa tamam son şampiyon diyorlar kazanmaya alıştı diyorlar ama ben ona balık diyorum bu açık ve net yani yeğen.. Asıl burada ki takım kayseri..Bu hafta hem fener için hem kayseri için çok çözümleyici bir maç olacak ki şöyle...

Eğer Fener kazanırsa gazla çalışan türk insanı misali devam edecek inönüye o gazla gelecek. Kaybeden kayseri aynen diyecek hedef ilk 5 diye aynen yoluna bakacak amaaaaa....

Kayseri kazanırsa çok şey olacak işte...Fenerle puanı eşitleyecek ve gaza gelecek + cangele iyileşecek haftaya ve içerde kazanıp fenerin önüne geçme şansını elini alıp apti bursa şampiyon oluyorsa ben niye olmayım lan diyecek..Fenerde ise 2 haftadır yalandan alkışlanan aykuta I couldn't söylemleri tekrardan başlayacak.. Tabi şöyle bir bakınca bayağı çetrefilli gibi görünen bir yol ama kimse diyemezdi ki 3 haftada trabzon 7 puan kaybetcek diye ama kaybetti işte..

Bu arada haftanın enteresan olayı gaassarayın bayağı uzun bir aradan sonra BARIŞ-AYHAN-SARP üçlüsü olmadan maça çıktı ve galiba da etkili oldu herşeye ve hagiye rağmen diyorum ve uzatmıyorum.

Fikstürlere bakıyım demiştim ama canım çekmedi şimdi bilara bakarım olmadı karstan yazarım hadi dağılalım lebronlar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder