28 Şubat 2011 Pazartesi

Misimoviç gitti ama sende gideceksin...


Sonunda haginin gönlü olmuştur heralde. 8milyon avro bonservisle aldığın adamı hiçbir şekilde kullanmadan satıyorsun. Adama sorarlar mal mısın arkadaş yaa mal mısın?

Dinamo Moskova ile anlaşmış 3.5 yıllık imzalamış ve yarın gidiyormuş.Zamanlama açısından çok kötü keşke şu antep maçından sonra bir daha düşünselerdi. Olası bir antep mağlubiyeti yada beraberlikte yetiyor antepe sonrasında haginin durumuna göre tekrar bir karar verilebilirdi.

Şimdi bu transferden şunu anlıyoruz yada anlamalı mıyız bende bilmiyorum ama bir teori yapalım. Demek ki antep maçında turu kaybetse bile lig de kalan maçlarda-11 maç- 5-6 yenilgi daha alsa bile sezon sonunda hagi ile devam edilecek.

Artık anlamakta zorluk çekiyorum ve sıkıldım hagiden oynattığı futboldan seçtiği oyunculardan romanyadan bükreşten nefret ettim artık arkadaş. Bu saatten sonra gaassaray ile ilgili diyecek bir şey kalmamıştır. Bundan daha da kötüsü olamaz. Şu durumda gitmesi gereken belki de en son kişi Misimoviçtir. Çünkü takımın şu boktan durumunda günahı olmayan tek kişidir belkide. Sırada Adnanlar, Hagi, Barış,Ayhan,Sarp vs.. adamlar varken yazık oldu.

Şu saatten sonra gaassaraylılığımı donduruyorum. Belli oldu ki antep maçında turu kaybetse bile hagi ile devam edilecek ne bok yiyeceklerse. Artık haginin gitmesi Fener maçına bağlı diye umut ediyorum ve Fenerden 5 gollü bir galibiyet alıp hagiyi yönetimle beraber yollamasını ve ve ve galatasaray farkından olmadan bir iyilik yapmasını diliyorum. Seyirciyi bu hale getirenler yönetemeyenler utansın..g

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder