23 Şubat 2011 Çarşamba

Şampiyonluk gibi; BARIŞ ÖZBEK FENER'DE..!


Gördüm inanamadım...Bir daha baktım...Bir daha baktım...İçim bir hoş oldu nasıl sevindim lanın.Bir de uykuluyum daha yeni kalkmışım lan diyorum hala mı rüya görüyorum yok aga ne rüyası bildiğin gerçek yaa..

Geldiğinden beri futbol zevkimizin içine sıçan ekran başında statta kahreden yanındaki adama pas vermekten şut çekmekten aciz futbol fakiri BARIŞ ÖZBEK in sezon sonunda bitecek kontratı sebebiyle Fenerbahçe ile anlaştığı söyleniyor. 2007 yılının yaz aylarında Serkan Çalık ile birlikte Feldkamp torpili ile gelen Barış denen lanet şaka gibi ama 4 senedir bu formayı giyiyor. Ama her rüyanın bir sonu vardır koçum artık sende bu rüyanın sonuna geldin.

Ama en çok güldüğüm şey de şu oldu.Barış imza attığında bir arkadaşın yazdığı ya da yolladığı cümle aynen şöyle:

"Kendisini izleyenlerin yaptıkları yorumlara göre çok kolay adam geçen ve isabetli şut atabilen bir oyuncuymuş."

Haaa belki fenere gitmeyeceksin ama sezon sonunda bu takımdan gideceksin. İnşallah kontratı biten ayhan da gidecek. Dedim ama Mustafa Sarp ile ikisinin kontratı 2012 de bitecekmiş.Neyse olsun onları da kontratları bitmeden yollayabiliriz. Hani istiyorsa fener veririz bedelsiz. Sıkıntı olmaz.

Barış,Sarp,Ayhan,Aykut,Aydın,Balta,Zapata,GökhanZan ve HAGİ temmuz ayında sizi görmek istemiyorum arkadaş..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder