3 Mart 2011 Perşembe

1.EDNAN GİTTİ SIRA 2.de Hadi Hadi

Kupada ki antep beraberliğinin ardından o kulvarda da el frenini çeken daha doğrusu cortu çeken gaassarayımız da büyük deprem beklerken artçı bir şok ile sarsıldık gibi bir durum oldu.

Kesinlikle daha ciddi kararların alındığı bir yönetim toplantısı beklerken-adım gibi emin olduğum- sadece 1.ednanın istifa etmesi ile sonuçlanan bir durum ortaya çıktı. Oysa ki haginin gönderilmesi,bazı futbolcuların kadro dışı bırakılması, seçim kararı ve tarihi alınması gibi seçenekler varken galiba yemedi diyorum ve uzatmıyorum.

Gelelim açıklamaya; 2.Ednanın yaptığı açıklamaya göre 1.ednan istifa etmiş hemde 6. kez falan ve kabul etmiş sonunda. Sebebi de gaassaraya daha fazla zarar vermek istemiyormuş beyimiz. Ulan demek istiyorum ama artık demeyeceğim dedim kendime bak yine tutamadım kendimi..Ulan daha ne kadar zarar vereceksin lan takıma kulübe daha ne kadar yaa bundan daha kötü nasıl olabiliriz?

Asıl yalana gelirsek burada o da şu: 6.kez istifa etmişte bu sefer kabul etmiş bizim efe nuri..

Yaa 2011 yılındayız artık ya siz kimi kandırıyorsunuz olum manyak mısınız ne aldınız ne içtiniz de çıktınız o kameranın karşısına bize de verin bizde içelim şu işsizlikte biraz kafayı bulalım unutalım derdi kederi nedir lan bu şaka mısınız kamera nerede nereye el sallıyoruz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder