24 Mart 2011 Perşembe

Ha-y-gi Ras-t-gele

Gheorghe Hagi, gaassaray taraftarının metin oktayı izleyenler dışında yada izlemeyenler dışında diyelim her neyse işte kimdir diye sorduğumuz da ohaa dedirtecek kadar harikalar yaratmış bir kulüp efsanesidir. Hatta bunlara türkiyede ki tüm takım taraftarlarının da aynı görüşte olduğu gerçeği ile birleştirebiliriz. Tabi fenerliler alex ile falan karşılaştıracaklar ama bu konuya hiç girmeyim sadece sözlükten şöyle bir alıntı ile o gereksiz tartışmayı kapatıp devam ediyim.Buyrun karar sizin;

"Brezilyaya gidersin Alex'i tanıyor musun diye sorarsın, hangi alex diye soruna soruyla karşılık verirler. Ama dünyanın her hangi bir yerine hatta en ucra köşesine gidersin Hagi'yi tanıyor musun diye sorduğunda belki yine soruyla cevap verirler ama şöyle bir soruyla; Karpatların Maradonası olan Hagi mi? İşte aradaki fark budur."

Ne yazmak için oturdum şu makinanın başına ama yine nerelere çektim konuyu dimi tamam lan susun fenerliler. Atlamayın hadi siz gidin trabzon şike mi yapmış, hakemleri mi almış, rakı şişesi mi gelmiş, yoksa votka mıymış lan o falan filan onlarla uğraşın çık aradan fener, sırada adnan var sende sıranı bekle..

Hagi hala o günlerin en büyük kahramanı ama o günlerin 96-2001 arasına tam sayfa imza atan adamıdır. Ama bugünler de sayfayı ikiye bölerek adnanla beraber imzaları atan iki kahramandır. Ama bu kahramanlıklar bu sefer gaassaray içib değil hatta kimin için olduğunu da kendileri de bilmiyorlar sanırım. Bir yakalasam soracağım kime çalışıyorsunuz diye ama işte denk getiremedim.

Fener maçı bitmeden 2-1 olunca da dedim hagi istifa etmez ve maalesef yanılmadım lanet olsun. Neyi bekliyor bilmiyorum ama bu belirsizlik onun para için gaassaraya şu Td'lükten verdiği zararın yanında biraz da para koparıp öyle gitmek istediğini düşünmemize sevk ediyor. Derken Ünal Aysan mıdır Aysal mıdır bir öğrenemedim adamın adını ama adaylığını açıkladı. Tam hayda atilla mayda ne işin var ayda durumu!



Her kafadan bir ses var floryada lisede üniversitede sağda solda..Biri aday oluyor,eski aday onu destekliyor sahipsiz değiliz diyor, o arada bir aday daha var yazılı açıklama yapıyor, yönetim de millet birbirine küscülük oynuyori albayrak tv de ağlıyor, sahada rakı şişesi var..Bir tuhaf şeyler oluyor gaaassarayda anlamak mümkün değil..


Hani armasında 1905 yazmasa diyeceğim ki 1995 te kurulmuş takım olur böyle yönetimsel hatalar, kişisel çekişmeler, transfer hataları, saçma sapan diyaloglar falan ama yok abi bildiğin ALİ SAMİ YEN reyiz kurmuş takımı hem de gerçekten 1905 te inanılacak gibi değil yani Allah akıl fikir versin hepsini geçtim seyirciye yazık oluyor ayıp oluyor beyler. Yakında bir tombala falan çekilecek kim çıkarsa torbadan ona kulübün anahtarını falan verecekler, gülme gülme bunlar bunu da yapar şaşırma rasgele artık ne diyelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder