22 Mart 2011 Salı

MİLLİ TAKIM AYARI

Gökhan Zan, Hakan Balta, Mert Günok...Önceden de inatla Aurelio,Nihat,Tuncay inadı vardı ki kırdı o inatlarını..

Mart ayına geldik milli takım elemeler için en kritik maçlara çıkacak. Yenemezse cortu çekecek. Kasım ve Şubattaki hazırlık maçlarındaki kadro seçimleri ile umut veren hiddink yine saçmalamayı başardı. Sezon başından beri 5 maç bile oynamayan Gökhan Zan ve Mert Günok kadroda bir açıklaması var mı çok merak ediyorum. Hakan Baltanı sezon başından beri durumu ortada sıçıp sıvıyor her maçta ama yok ne inatmış ne kesilmez bir adammış bu nedir isyan lan bu.!! Bende gaassaraylıyım ama bir yerde gerçekçi olmak yoksa kolpacı derler yeğennnn..

Canım sıkıldı bir ayar veriyim şu milli takıma dedim. Bu 3 isim dışında tartışılacak pek bir adam yok o yüzden bunlara alternatif vermek istiyorum.Çünkü bilmediği için bu seçimleri yaptığını düşünüyorum yoksa aklı başında bir adamın bunu yapabileceğini pek sanmıyorum. 

Gökhan Zan denilen futbol fakiri, daha taçtan ofsayt olup olmadığını bilmeyen ve bunu 91 doğumlu zamanın A2 oyuncusu Necipten öğrenen kışlık odun hayatı boş beleş kırılgan yapıdaki daha devam edemeyeceğim..Stoper mi arıyorsun al sana; İbrahim Toraman, Giray Kaçar, Serdar Aziz,Ömer Toprak..

Hakan Balta sigarayı gaassaray forması altında bırakmak istediğini söyleyen izmarit limited şirketi yönetim kurulu başkanı gamsız pili bitik..Sol bek mi arıyorsun al lan al; Hasan Ali Kaldırım, Gökhan Süzen..

Son olarak Mert Günok nereden çıkıyor hiç anlamış değilim Cenk gibi bir kalecin varken onu A2 takımına yollamak bunu açıklayabilecek bir delikanlı varsa bekliyorum buradayım. CENK GÖNEN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder