12 Mart 2011 Cumartesi

Galatasaray Kalan 10 MAÇIN 11'i

Yazmak bedava, düşünmek bedava.Zaten kimse okumuyor o zaman kime ne dimi?



Defanstan başlayım.Sabri sakat, Serkan da sakatlanmış ki sakat olmasa da GS oynayacak kapasitesi ve yeteneği yok çok düz bir adam, o yüzden A2 den yusufa gelecek için şans verdim.Aynı şekilde sol tarafta berke de aynı şansı veriyorum. Orta alanda belki de A2den gelmesine rağmen sırıtmayacak bir isim cumhura şans veriyorum. Hücum da ise artık Arda iyileşti ve FM efsanemiz CEM SULTAN'ın da artık şans bulması gerektiğini düşünüyorum.


Zaten tüm şanslar kaybedildi bari gençleri kazanalım diyorum ben çünkü şu durumda yapılacak tek şey bu olur ama hagiyle olmayacağı da açık ve net..

Yani en azından nasıl oynadığını bilmediğin ama gelecek için ümitlenebileceğin çocukları izlemek daha heyecan verici olmaz mı? Stancu, Kazım, Pino, Servet, Ayhan, Barış, Sarp, Balta vs. adamları izlemektense bir ümit olur kalan 10 maçta...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder