16 Mart 2011 Çarşamba

Mili Takım Kadrosunu Açıkladım

29 Mart ve Avusturya maçı öncesi cuma günü yani 18 martta hiddink kadroyu açıklamadan ben bir yol gösteriyim de hedefi şaşmasın dimi len moruklar..

Kaleciler
Volkan, Cenk, Sinan Bolat

Defans Oyuncuları
Gökhan Gönül, İsmail, Serdar Kesimal, Serkan Balcı, Balta(Maalesef), Servet(biraz maalesef), Emre Güngör, Giray Kaçar, Gökhan Süzen, Hasan Ali Kaldırım

Orta Saha
Selçuk İnan, Mehmet Topuz, Yiğit İncedemir, Ceyhun Gülselam, Yekta, Hamit Altıntop, Nuri Şahin, Engin Baytar, Murat Ceylan,

Hücum Oyuncuları
Burak Yılmaz, Umut Bulut, Cenk Tosun, Arda Turan, Tunay Torun, Mehmet Ekici

Buraya Freiburglu stoper Ömer Toprak ve Nürnberg forveti İlkay Gündoğanın da bir an önce katılması güzel olur. Unuttuğum isim var mı bilmiyorum ama yok gibi. Sercan, Volkan Şen, Mehmet Topal, Ozan İpek, Turgay, Mevlüt gibi isimlerde alternatif ama adam çağırmıyor işte ben napıyım yoksa Mehmet Topal'ı almaması gibi bir saçmalık var hiç kabul edilir gibi değil..

Bu da benim 11 im takılmana bak..



2 satır da kendi kadromu yorumlayıveriyim hemen. Kalede sıkıntı yok. Solda ismail in bir sakatlığı var düzelirse o oynar banko ama olmazsa kesinlikle kayserili Hasan Ali oynamalı..Hakan Balta falan yeter artık. Stoperlerde gökhan zan-servet ikilisini bekleyenlere bir küfür etmek istiyorum ki neyse..Serdar Kesimal artık oranın adamı kesilmez heralde yanında servet oynar gibi ben Emre Güngörcüyüm trabzonda yaptığı hataya rağmen..! Orta sahada ki üçlüde itiraz olmaz galiba belki mehmet topuz diyebiliriz ama burası milli takım en iyiler oynar bence ki Nuri-Selçuk-Hamit üçlüsüde dünya standartlarına yakın gibi mi acaba galiba!!! Hücuma geçelim Arda sakatlıktan yeni çıktığı için direk yazmadım ama fener maçı performansı belirleyici olacak. Aksi taktirde bu şekilde bir hücum olur panpalar. Umutun yerine Cenk Tosun diyorsan 2. yarı da alırız oyuna sıkma canını =)

Ohaa 2 satır dedim kaç satır oldu!! Kaç satır oldu? Kaç?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder