9 Mart 2011 Çarşamba

EDNAN BIRAKMIYORUM DEDİ...!! YA SONRA?

O konuştu, bu konuştu, şu konuştu, ben konuştum, sen konuştun, onlar konuştular..
Radyoda konuştular, televizyonda konuştular,twitterda facebookta konuştular,konuştuk,konuştum...
Saydırdılar, saldırdılar, saydırdım, saldırmadım, saldıramadım...

Girişte iyi saçmaladım haaa dimi len bebeler..Neyse devam edelim hacı abiler...


Herkes konuştu artık istifa et, git, yeter, bu da bir hizmettir vs. derken bunu ne olarak algılamalıyız bilemedim ama Ednan "gitmiyorum 2012 ye kadar buradayım" dedi.

Şimdi o kadar konuştunuz ettiniz, hatta konuştuk yazdık çizdik boyadık vs. ne geçti elimize hiç mi? Bunu zaman gösterecek. Çünkü gitmemiş istifa etmemiş olabilirler ama en azından iyi bir eleştiri aldılar belki bu sefer akılları başlarına gelir diye umut ediyorum. 

Peki şimdi Ednan ne yapacak nasıl bir yol çizecek kendisine ve kulübe? İlk olarak 1.Ednanı yolladı meğerse 6. kez istifa etmiş güya! O biraz o anki tepkiyi azaltmak için seçilmiş bir yöntemdi ki bunu belkide 1 yıl önce yapmalıydı ya da Haldun Üstünelin yerine onu yollamalıydı. Neyse şimdi bu kadar tepkiye baskıya açık açık adaylara vs. her türlü üstüne gelinmesine rağmen gitmiyorum buradayım diyorsa bence şu hamleleri bir an önce yapmalıdır.
*****
Hagi abiyi yollayacaksın bir an önce ki bunu geçen hafta antep maçından hemen sonra yapacaktın çünkü gaassaray başkanının ağzından bir laf çıkarsa bunu yerine getirmelidir ama sen kupayı da alamazsak hagi abi ve 1.Ednan el ele giderler demene rağmen hala bunu yapamadın. Şimdi ankaragücü maçından sonra yolluyorsun hagi abiyi, isterse ankaradan 5-0 lık galibiyet barca tadında bir futbolla bile dönse ki hagi abi bunu yapabilecek bir takım oluştursun ben bir daha futbol izlemeyeceğim anla artık durumu ne hale düştüğümüzü.


Peki hagi giderse kim gelecek takımın başına ve hagiyi yollamak için neden sezon sonunu beklemiyoruz diyorsan ki hiç deme boş boş konuşma..Haginin geldiğinin 2. maçıydı antalya maçı 2-1 kazanmıştık ama o gün sanki bu takımın buraya geleceği böyle kötü duruma düşeceğini görmüştüm. Çünkü o kadar kötü bir oyun vardı ki sahada kafayı yememek elde değildi. 90 dakika defans defans defans...Hadi o gün sakatlar vardı kadro yetersizdi diyebilirsin sonrasında ne oldu lan yine aynı, aynı oyun mantelitesi, aynı transfer hataları vs. sıçtı batırdı hagi abi ve anlamıyorum bazı aptiler hala hagiyi savunacak birşeyler buluyorlar. Ama bu oyun profesyonel oynanıyor yani türkiyede oynanmaya çalışılıyor o yüzden haginin futbolculuğunu bir kenara bırakıp formaya olan renklere olan aşka göre konuşmalıyız herşeyi geçtim gelecek adına konuşmalıyız ayıptır yazıktır günahtır beyler..15 lig maçında takıma 7 mağlubiyet aldıran ve futbol adına hiçbir hatta sıfırın altında -30 derece bile ışık vermeyen bir antrenörle nereye gidebilirsiniz sorarım size boş konuşmayalım beyler adam akıllı konuşalım yoksa kapatalım bu blogları gitsin. Eğer adama göre muamele olsaydı MARADONA dünya kupasından sonra koltuğunda oturmaya devam edemezdi dimi? Herkes bazı şeyleri bir kez daha düşünüp öyle konuşsun hagi abinin gönlü olacak diye kimse ekran başında stadyumda vs. yerlerde kahrolamaz yeterse yeter lan. Hagi abiyse hagi abiliğini bilecek yoluınu alıp gidecek.Daha devam etmeyim yoksa basacam küfürü ayıp olacak sen gönlümüzdeki 10 numara olarak kal be hagi abi taam mı hadi şimdi yolunu al git okulana koskoca galatasaray kulübü ne senin oyuncağın ne de o becali denen tefecinin hadi anam babam yol ver cimbomuma..

*****

Yolladın hagiyi kimle devam edeceksin? Şimdi burada en önemli karar bu ve sportif direktörlük konusunda nasıl bir yol ve seçim yapılacağıdır. Gerisi bu isimlerin yapacağı işlere bağlı gibi duruyor. Bakınız 1.Ednan vs Hagi abi; sonuç bir adet RENOclio, bir adet yumurtlayan kaleci, bir adet boktan pardon bogdan stancu...Neyse bak yine ayar oldum haa..Şimdi tugay bu isimlerden biri olabilir ama Tugaya da 10 maçlık bir şans verilecekse hiç boşuna adamı harcamaya gerek yok bülente yaptığımız gibi bir terbiyesizlik yapmaya gerek yok sanırım. Burada tugay hakkında tek şüphem şudur hagi abi böyle saçmalarken neden bu kadar müdahalesiz kaldı? Başka bir şüphe duymuyorum ayrıyetten alt yapıdan geldiği için oradaki çocuklara daha çok  şans vereceği için arkasında yanında duranların başında gelebilirim. Fatih Terim sesleri de yükseliyor belkide 1.Ednanın gitmesi bunun yolunu açmış olabilir ama Terimin 2.Ednanlada çalışmayacağını söyleyenler o yüzden bilemedim şimdi ne diyim. Ama bana sorarsan gelsin mi gelmesin mi diye? Kararsızım. Yabancı biri gelecekse ki ben şu pozisyonda kesinlikle karşıyım.Peki gelecek adaylar kim olabilir? Abdullah Avcı olabilir ama şu anda gelmesi mümkün görünmüyor. Terimin durumu ortada gaassaraylı çok kişinin antipasi var yaptığı onca başarıya rağmen. Yani durum biraz karışık. Tabi birde sportif direktör konusu var ki kesinlikle HALDUN ÜSTÜNEL olmalıdır diyorum ve noktayı koyuyorum.


Açıkçası ben olsam; Tugaya veririm takımı ve imzada da derim ki biz kalan 10 maçta gençlere şans verip altyapıdan bu seviyeye çıkabilecek oyuncuları görmeye çalışacağız ona göre de sezon sonu transfer yapacağız hatta şu anda transfer çalışmalarına başladık, sportif direktörümüz HALDUN ÜSTÜNEL bu konuda gereken çalışmayı yapacaktır derim. Ama 10 maç sonra da tugaya bülent muamelesi yapmam. Ayrıca da bak direk isim veriyorum; Zapata,Aykut,Gökhan Zan, Ayhan,Barış,Mustafa Sarp gibi adamlara kapıyı gösteririm. Ayrıca Pino,Aydın,Kazım,Baros,Serkan,Kewell gibi modellere de adam akıllı oynamaları söylerim yoksa sezon sonunda yol veririm.Ama transfer de kesinlikle çok iyi 3 yabancı,3 türk oyuncu alınmalı ki direk takıma katkı verebilecek olmalı ki bu takım tekrar o stat ile şaha kalkabilsin. Ayrıca almanya doğumlu türklerden de 3-4 isim kadroya katılmalı türk oyuncu kalitesi artırılmalıdır. Ama barış gibi mal almanlar olmasın lütfen.

Haaa seneye 2012 mayısında 2.Ednan o koltukta hala oturabilir mi öyle bir ihtimal var mı var tabi ki de neden olmasın yazdık ya işte o kadar akıl verdik daha ne yapalım dimi? Ama bundan önce bir ihtimal daha var o da ölmek mi dersin tadında bir durum belkide öyle değildir de bir durum var işte..

1905 imza ile gidecek.Evet bunu söyleyen Elvacı elva şeker lokumdur elva..elvaaaa...elvaa...elvaaa....Evet bir imza kampanyası var ve şu andan itibaren daha da ciddi bir hale gelecek sanırım. Çünkü divan da herkes seçim diye konuştu hatta isimler bile ortaya atıldı 100 milyon dolarlar falan yani işler bayağı ciddi gibi durmakla beraber açıklama şekillerine bakıldığında bir o kadar komik ve acı verici.

Sonuçta bayağı zor bir durum var ortada ama çözümleri de var belki benim yazdıklarım saçma belki gereksiz belki yapılmayacak şeyler gibi ama en azından bir öneridir ya da çözüm olduğuna şaha kalkılabileceği adına bir ümittir bir ışıktır. Koskoca gaassaray kulübü buradan çıkabileceği bildiği için büyüktür zaten dimi beyler dimi yavrum hadi koçum hadi bakıyım panpalar.


Son olarak FARUK SÜREN divanda ki konuşması ve tarzı ile o klas duruşunda hiçbir şey kaybetmediğini bir kez göstermiştir. Duruşuyla başkanlığa en çok yakışan adamdır gerisi de  faso fisodur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder