6 Mart 2011 Pazar

"ŞAMPİYONLUK VAR DEDİLER GELDİK"

Ligin 2. yarısına evinde kaybettiği 6 puanla bir nevi damga vuran, kadıköyde şampiyonluktaki tek rakibi-bana göre-fenerbahçeye mağlup olan, bence ligin en kaliteli topunu oynayan ve şu ana kadar şampiyonluğu hak eden bir takım olan Trabzon 10 kişi kaldığı maçta İnönüden 2-1'lik galibiyetle döndü. Aslında devre arasında fikstüre baktığım zaman kadıköyde kaybetse bile kendi evinde kazandığı takdirde İnönü'den 3 puan çıkarırsa Trabzon bu işi götürür demiştim ama hiçbir şey öyle olmadı. İçerde 3 maçta 6 puan kaybetti, dışarıda fener dışında 3te 3 döndü evine. Bir acaip takım diyeceğim ama futbol açısından değil. Çünkü her hafta aynı futbolu göze hoş gelen oyunu oynamaya çalışıyorlar. Acaip olan şu şampiyonluk yolunda giden bir takım içeriden neden bu kadar zorlanıyor niye böyle saçmalıyor niye maçı bir türlü koparamıyor.



Neyse gel gelelim maça..Beşiktaş aslında iyi gibi başladı maça ama gol atamayınca tabi bu iyi başlangıç bir boka yaramadı açıkçası. Devamında serkan atıldı, nobre girdi oyuna ki bence çok saçma bir hamle oldu. Rakip 10 kişi kaldı diye forveti artırarak maç kazanılacak bir kural mı var? Oyuna giren de nobre denilen futbol fakiri nobre kim lan soruyorum kim nobre? Fernandes gibi bir adam oyundan alınır mı ya şaka mısın nesin schuster ama seviyorum seni destekliyorum merak etme ama böyle mallıklarda çıldırtıyor abicim.Fernandesi izlemek varken Nobre kim lan? Neyse yine ayara geldim boşver devam ediyim. Beşiktaş öne geçti falan filan sonra 10 kişi kaldı cart curt trabzon yendi.


Burada önemli olan şu Trabzon takımı inanılmaz istekli ve inançlı oynadı belkide ankaragücü-antalya-kayseri maçlarında bu inancı yansıtsalar oyuna şimdi o 6 puanı kaybetmeyeceklerdi. Ama burada trabzon resmen bizde buradayız hatta "ŞAMPİYONLUK VAR DEDİLER GELDİK" hesabı isyan edercesine mücadele ettiler.Özellikle 10 kişi kalınca sanki hiç 10 kişi değil gibilerdi ki buna Nobrenin girmesiyle orta sahada eksik gibi kalan bir beşiktaşın olması da katkı verdi.Bu saatten sonra ne olacak peki? Ne biliyim lan ben ne olacak izle ve gör işte..

Hakeme de bir şeyler sallamak isterdim ama boşver yaa ne diyeceğim ki sanki iyi bir diş hekimiymiş işte=)

Haaa unutmadan hani lan fener şampiyon olur gibi diyordun, yetmedi "fener şam.." diye tweetler atıyordun ne oldu diyenlere, olum bir gidin ya boş işler peşinde koşmayın biraz mantıklı olun kafayı çalıştırın pampalar tamam mı lan hadi şimdi dağılın..

Dur lan dur unutmadan "BURAK YILMAZ" diyorum daha da birşey demiyorum o nasıl bir dalaktır arkadaş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder