28 Mart 2011 Pazartesi

Türkiye-Avusturya, Maça Doğru

2002 de yarı final, 2004 ve 2006 da yokuz, 2008 de yarı final, 2010 da yokuz 2012 de ne olacak belli değil!!

Hani vardır ya zamanında matematikte herkesin dikkatini çekmiştir,bu sayı dizisine göre boş bırakılan yere hangi sayı gelmelidir gibisinden sorular..İşte bu sorunun aynısı olduğu oldu bu girişteki satır. Tabi bu sayı dizisine göre 1 katılıp 2 katılmadığımıza göre 2012 ye gidemeyiz çıkıyor ama buna izin verecek miyiz? 

Geride kalan 4 maçta 2 galibiyet 2 mağlubiyetimiz var. Lider Almanya önüne gelene 3er 5er atıp geçiyor. Belçika da cuma avusturyaya deplasmanda kitledi ve iyice kapının dışına itti. 

Bu maç artık avusturyanın son maçı eğer biz alırsak maçı belçikanın kapıya attığı avusturyanın üstüne kapıyı kapatıp belçika ile 2.lik için kapışacağız. 

Maça gelirsek bence rahat alırız diyorum. Çünkü avusturya çok sınırlı bir takım bana bir tane tehlikeli isim söyleyemezsiniz ki en tehlikelileri biraz martin harnik biraz da bizim ümit korkmaz var o da avrupa şampiyonasından sonra beklenen patlamayı yapamadı. 

Eğer hiddink saçmalamazsa ki bu kadroda saçmalama ihtimali çok zor. Tek şansı gökhan zan ve hakan baltayla başlaması olur umarım bunu da yapmaz.

Bizim kadro yapımıza baktığımızda(İ.B) çok iyi orta saha oyuncularımız olduğunu görüyoruz. Mehmet Topal-Selçuk İnan-Nuri-Mehmet Topuz-Hamit Altıntop gibi isimler var. 

Bana kalırsa hücum presi ile maça başlarsak avusturyayı mahvedebiliriz ki bunu kimlerle yapabiliriz. Bunun için nasıl bir oyun planı yapmamız lazım. Öncelikle şu savunmayı kalecinin önünde kurmaktan vazgeçmeliyiz. 

Hücum presi denilince hep akla 2000 gaassarayın iskeletini oluşturduğu 2000-2004 arası milli takım gelir. Şu anda o kadrodan kalan bir tek Emre var ama onunda kafası kırık normal değil. 

Ama herşeye rağmen bu presi yapabilecek oyunculara sahibiz. Eğer hiddink Ardayı oynatacaksa durum biraz değişir ama bana kalırsa ben 2. yarı oyunu çözemediğimiz takdirde oynatmayı düşünürüm.

Hücumda Umut ve Burak ikilisini kesinlikle tahtayı yazıp kadroyu bu şekilde şekillendirmeliyiz gibime geliyor çünkü bu iki adamda kesinlikle dalak yok ki Burak gibi formda birisi de kenarda oturtulmaz. 

Şöyle 11 güzel olur bak;


Ben alırız maçı diyorum bak gör bette ilk golü atarıza oynayacağım ve atarız da 2. ye de oynayacağım atarız bak gör çok taraflı mı konuşuyorum acaba ama yok lan bırak da avusturyaya karşı da emin olalım artık dimi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder