27 Mart 2011 Pazar

Ednan Yolcu, 30 Nisan'da Seçim Var..

Aslında Ednanı severdim başlarda yaptıkları duruşu falan filan iyiydi. Ama takımın kötü gidişini göz göre göre seyretmesi,inatla ednan sezgini savunması,Rijkaardı yollayıp hagiyi getirmesi vs.o kadar çok hata yaptı ki unuttu gaassaray başkanı olduğunu veeee..bugün cortu çekti.. Bildiğin liseliler darbe yeter dedi ve İDARİ YÖNDEN İBRA OLAMADI.

Bir hafta daha süre istedi seçim kararını açıklamak için ama orada adam uyardı; "şurada yarım saat toplanın karar verin" ama yok sen kaşındın Ednan dediler ve vurdular tekmeyi. 

Bu sonuçla tüzüğün bilmem kaçıncı maddesine göre İDARİ YÖNDEN ibra olmayan yönetim 30 gün içinde seçime gitmek zorundadır ve bu yöneticiler ve başkan bu seçimde aday olamazlar. 

İşte mali kongreden bu çıktı. İzlerken hem güldüm hem üzüldüm koskoca gaassarayın geldiği hale çok yazık durumlar vardı ekranda..Umarım bu seçim yeniden diriliş yeniden bir avrupa kupası için bir şanstır ve iyi değerlendirilir.

O değilde Ednan direk seçime gidiyorum deseydi ibra edilecekti ve kendide aday olabilecekti ama şimdi aday olamıyor, haa buna üzüldük mü tabi ki hayır umrumuzda değil bee.

Asıl üzüntü verici olan HALDUN ÜSTÜNEL REYİZİN de yeni yönetim de yer alamayacak olmasıdır.

1 hafta 10 gün içinde adaylar ve seçim vaatleri çıkar meydana hadi hayırlısı alevli günlere gellll yeğennnnnnnn..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder