15 Mart 2011 Salı

SADECE 4 MAÇ GERİSİ TIRIVIRI GİBİ

Spor Toto Süper liginde son 9 haftaya girilirken ligin tepesindeki heyecan git gide kızışıyor, diye bir giriş yapsam ne kadar yalaka olurdu dimi lenn..Hatta bak şöyle de devam etsem; yok lan yapamayacağım daha da yalaka kolpa olamayacağım normale dönüyorum gelin panpalar...

Annemizin liginde yani şimdiki adıyla spor totoşların liginde artık son 9 hafta ve biz gaassaray olarak rekora gidiyoruz, şampiyon olanı bile gölgede bırakacak bir rekorun peşindeyiz. 25 haftada 12 yenilgi hadi çocuklar 20 yenilgi yapabilirsiniz,yapabiliriz, inanmak başarmanın yarısıdır=P 

Lan bak çok cıvıtarak girdim posta bir türlü toparlayamadım.Şimdi başlığı okuyup da yazıya başlıyorsun ama bakıyorsun yine ne saçmalamışın engin diyorsun bunu da biliyorum ama dur lan dur şimdi başlığa geliyorum..

Bursanın her hafta üstüne koyarak cortu çekmesi sonucundan yola çıkarak ligin tepesinde fenerle trabzon baş başa el ele göz göze kaldılar. Heralde bunda hem fikiriz dimi beyler, kimse demiyordur artık "bursa geriden gelip hem feneri hem trabzonu geçecek hem de şu oynadığı futbolla" bu hikayeleri geçelim. Bursanın sadece yapabileceği 3.lüğünü korumak ve fener, trabzon maçlarında sürpriz yapabilmek gerisi faso fiso çok da fifi olaylarına giriyor.

Şimdi kalan 9 hafta da kim nerede nasıl puan kaybedecek bunu tabi ki şimdiden söyleyemeyiz ama yazmak düşünmek sallamak atıp tutmak bedava ve bizde şimdi onu yapıyoruz ve başlıyoruz..



                           TRABZONSPOR                                                  FENERBAHÇE
                           Gençlerbirliği(D)                                                        Galatasaray(D)
                            Konya                                                                      Bursa 
                            Galatasaray(D)                                                       Eskişehir(D)                                                  
                            Bursa                                                                       Antep
                            Eskişehir(D)                                                            Buca(D)
                            Antep                                                                       Belediye
                            Buca(D)                                                                    Karabük(D)
                            Belediye                                                                    Ankaragücü
                            Karabük(D)                                                               Sivas(D)

Lider Fenerbahçe'niz. Şimdi çok zorlu bir fikstüre giriyor 2 hafta sonra trabzonun gireceği bir fikstürle aynısı. O da ne demek diyorsa ben kayışın koptuğu olay tam şurası.. Gs-Bursa-Eskişehir-Antep..İşte bu 4'lü yazıyla dörtlü herşeyi belli edecek bence.Lan sen yok şunu yensin yok bunu yensin diyorsun herkesi yeniyoruz 9 haftadır diye ama bak buraya da yazıyorum tarihi de var sonra bakarsınız. 9 da 9 tamam eyvallah volkan sağolsun ama bu 4lüden kayıpsız çıkamayacak feneriniz. Gaassaraylısın diye böyle yazıyorsun deme şimdi. Öyle olsa her hafta kendi takımımı överdim ki neler yazdığımı sen çok iyi biliyorsun. Burada trabzonun avantajı şunlar..


Gaassarayın tek amacı var fener maçı ve bu cuma saat 22.50 de sezonu kapatacak yani TT Arenada bu hafta 52bin kişi olacak ama 2 hafta sonra 20bini geçmez.Yani fenere cehennem olur ama trabzona cennet misali sen onu anladın. Bursanın fener maçı belki de olmayan ümitlerini canlandırmak için son şansı olacak ona göre asılcak maça ama kaybederse trabzon maçında pek kafaya takmaz gibime geliyor haklıyım galiba ne dersin?
Neyse oturup tek tek şöyle böyle olacak diye analiz etmek gibi bir amacım yok. Fenerin handikapları gaassarayla deplasmanda oynaması ve gaassarayın hali, son haftaya bıraktığı taktirde sivasta şampiyon olamayacağının korkusu..Haaa o zaman bırakalım trabzon şampiyon olsun dimi. Tabi öyle bir şey yok trabzonunda dezavantajı şu içerde 2. yarı maç kazanamadı hatta olayı buraya getirende kendisi. Eğer trabzon içerde de kazanırsa dışarda problem olmaz. 


Neyse çok sıkıldım lan. O kadar yazdım kendim bile bir sonuca varamadım. Bence şöyle son haftaya kalırsa trabzon şampiyon olur. Fenerin son hafta korkusu ve sivasın durumundan dolayı. Ama şu anda ikili averajdan dolayı fener bir adım önde ve iyi bir gazla geldiler 9 haftadır volkan alex falan olayı götürdü. Burada unuttuğum bir şey daha var ki ONUR un sezonu kapatmış olması belki de bu belirleyici olacak..Bekleyip görelim.

Son söz; ben trabzonun oynadığı oyunun şampiyonluğu hak ettiğini düşünüyorum çünkü sezon başından beri iyiler. Haaa fenerde son haftalarda iyi ama son haftalarda hem de ne kadar iyi oldukları tartışılır. Çünkü futbol oynamaktan çok istek ve arzu var fenerde ilerisi karanlık. Yani açıkçası Burak, Selçuk, Umut, Serkan ve ŞENOL REYİZ bunu sonuna kadar hak ediyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder