13 Mart 2011 Pazar

5 yemeden Gitmez,O Bile Şüpheli..! 3-2

Övünmek için yada ben demiştim demek için söylemiyorum ama az önce baktım da teeee 15 kasım da yazmışın bu takımdan bir şey olmayacağını zorlamamak gerektiğini derken geldik martın 13üne değişen bir şey var mı yok..


Şimdi niye böyle girdim ne alaka diyorsun nereye bağlayacaksın diyorsun ama bir dur olum bak bir dinle bari sen dinle beni.

Aylardır söylüyorum keşke rijkaard gitmeseydi keşke o gün ankaragücüne 4-2 yenilmeseydik de fenere yine yenilseydik en azından bir şeyler yapma çabası vardı bir umut vardı bi bi bi bir şey vardı işte.İzlerken bir heyecanımız vardı şimdi gol atıyoruz yiyoruz vs. hiç sanki ntvsporda la liga izler gibi bakıp geçiyoruz. 

Rijkaardın gittiği gün hagi geldikten sonra 2-3 maç sonra bugünü görmüştüm ve inatla söyledim yazdım sakın devre arası transfer yapmayın dedim yaparsanız almanyada ki genç türklerden yapın dedim ama köseyiz ya bizi ipleyen yok. 

Şimdi gel gelelim maça.Önce haginin kadro yani 11 seçimine bakalım. Baros cezalı, Culio galiba sakat, Arda da yeni iyileşti riske etmedi buraya kadar tamam ama dur bakalım şimdi bombalara bir gelelim. Ayhanı oynatmışsın ortada ilerde Kewell sağda Aydın. 3üde yanlış seçimler bana göre hatta çoğu kişiye göre böyle olmalı. Şimdi sen o ayhanı oynattın ya orada peki haftaya çıkarabilecek misin 50bin kişinin önünde fener maçında o yürek var mı sende yok. O zaman niye oynatıyorsun arkadaşım neden yaa bir açıklama yap..Yekta diye bir adam var senin getirdiğin pis romenlere bin basar tur bindirir 3.5 milyon avro verdi bu kulüp ona ama sen oynatmıyorsun neden acaba? Aydın diye bir çocuk var ne yaptığını kendi de bilmiyor adam gibi oynadığı maçlar M.Ö ki bir konya maçı ve bugünkü ankaragücü maçı başka yok sıfıra sıfır elde var sıfır. Şimdi asıl soru şu ANIL DİLAVER diye bir çocuk vardı hani konya da sana 3 puan kazandırmıştı hatırlıyor musun? Ne oldu çocuğa bir söylesene Baros cezalıysa neden ANIL 11 başlamaz?Burada CEM SULTAN'dan hiç bahsetmiyorum bak dikkat et!! Solda Kewell, sağda Pino arkalı önlü ANIL ve Stancu(maalesef) yapman gerekmez mi mantıklı olan da bu değil mi? Amacın ne senin artık söyle yaa? Azizle anlaşma mı yaptınız nedir olum bu böyle kıyma makinesi gibisin sıçıyorsun takımın ağzına sonra da bu benim takımım değil deyip koskoca rijkaarda neeskense laf atıyorsun. Ama sen karıştırıyorsun bence hagi abi sen futbolu bırakalı 10 sene oldu kendine gel artık yerini bil öyle konuş bi zahmet..

Neyse dur daha bunlar daha maç başlamadan yapılan hatalar sen şimdi maçtaki hatalara bak asıl bombalara gelin panpalar..

Maç güzel başlamış iyi gibisin bak buna sözüm yok.Derken öne de geçmişin. İyi götürüyorsun maçı vs. vs. 2-1 öndesin dakika 70ler falan neyse aaa hagi önce barışı sonra mustafa sarpı alıp BAM (BARIŞAYHANMUSTAFA) 'ı oluşturmuş ki hiç farkında değiliz. O ara betsona baktım ve dedim ki bu maçta 2 gol daha olacak ama kim atacak bilmiyorum. Ankaragücü açıldı iyi dedim şimdi pino yardırır gider ama yok adam pinoyu oyundan alıyor şaka gibi gülmekten ölsen daha iyi ya la. Neyse o an betsonda ankaragücüne 30 veriyordu ama oynamadım mallık işte. 

Ve bir kaleci var kalede ne gelirse yiyor. Farketmiyor adam için 3 top geldi 3ünüde aldı içeri. Eeee Allahın sopası yok adnancım sen hagi abiye takımı emanet eder yetmezmiş gibide her istediğini alırsan böyle olur işte. Adam geldiğinden beri buca maçında ki kurtarışı hariç gelen ne varsa aldı içeri. Ama çok şaşırmamak lazım 7 aydır oynamayan bir kaleciyi getirip hata yapsa bile gencecik ufuğun önüne koyarsan böyle de olur daha da beteri olur hiç merak etme yani..

Çağların oyundan alıp yerine mustafa sarpı alıyorsun Canayı orta sahadan defansa çekiyorsun takımın bütün dengesini bozuyorsun bu nasıl bir fantezidir arkadaş yaa manyak mısın nesin sen yaa bu nedir böyle yaa?



Yukarıdaki iki kadro haginin nasıl bir antrenör olduğunu açıkça ortaya koyuyor. Soldaki maça başladığı, sağdaki de maçı bitirdiği kadro ki nasıl korktuğu apaçık ortada.
Ah be gaassarayın kimlerin elinde ne hallere düştün be aslanım ah ah..

Son olarak bir sinirle yazdığım için çok dağınık bir yazı olmuş olabilir ki farkındayım ama sen ne demek istediğimi anladın biliyorum hadi takıl şimdi..


Son olarak hagi hala gitmek için bir hamle yapmadı artık gider diyoruz ama adam öyle yüzsüz ki bu benim takımım değil bu kadro benim değil "SABİR,SABİR,SABİR" demekten başka bir şey demiyor. Bu arada romanya basının haberine göre de hagi istifa edecekmiş tugay çıkacakmış fener maçında sahaya hadi hayırlısı ne diyim amk. Bence hayatta istifa etmez bu ama fener bir kitlerse bize 3-5 bir şey o zaman görürüm hagiyi de adnanıda geriye kalanıda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder