4 Mart 2011 Cuma

ccc KUMAR ccc


Laga luga yapmadan başlıyorum hemen..

CUMA
102 üst 1.65
103 hertha berlin H1 1.75
110 üst 1.60
125 anderlecht 1 1.75
126 dortmund H1 1.60
135 üst 1.65

Çok mantıklı ve güzel bir kupon oldu genelde cumaları hiç bir şey çıkmaz ama bu hafta güzel gibi hadi bakalım ganyan: 21.3 takıl...

CUMARTESİ

Spor Totoş Lig
Konya-Ankaragücü Kör Ümit yolunu aldı,eğer mesut bakkal saçmalamazsa ankaragücünün kadro üstünlüğü olduğu bir maçta yenmesi lazım denenir 2.70
Gaziantep-Sivas kesinlikle üst olmasını beklediğim ve antepin kazanacağından emin olduğum bir maç hatta H1 denenebilir 3.00
Galatasaray-Karabük taraftar protestosu altında geçecek bir maç karabük bu hengameden 3 puanla dönebilir 4.6 veriyor ama istersen 0-2 dene yada GS oynarsan H0 yaz 2.50

Bundesliga
frankfurt-Kaiser alayına üst 1.75 kaçırma
mgladbach-hoffenheim aynen üst
hannover-bmünih H2 olacak üst zaten allahın emri
nürnberg-stpauli ilkay sahadaymış bu hafta 1 olur patolar
stutgart-schalke önce üst sonra 1 diyorum
leverkusen-wolfsburg 1 olur H1 olur 1/1 olur kafana göre üst de olur H1 güzel gibi

Premier Lig
birmignham-wba bak demedi çocuk benim maçım bu 1 olacak H0 da cabası
arsenal-sunderland yani H1 o kadar ama istersen 4-6 dene
bolton-astonvilla sadece üst
fulham-blackburn bi tuhaf maç oynarsan H0 ve 2-3 gol güzel
Newcastle-everton her türlü üste gider ama ben 2 sürprizi bekliyorum bi anda içime doğdu
westham-stoke mide bulandıran bir maç 1 olacak H1 dene 4.15
mancity-wigan yani üst mü desem h1 mi desem de yatsam napsam bilemedim

İngiltere Alt Ligler
183-H1
184-H1
185-1
186-1
191-H1
202-2
203-2
206-2

La Liga
Mallorca-Valencia üst desek olur mu ki ben 2 diyorum yaz bi kenara
Barcelona-zaragoza +7 varsa dene bak keyfine
atmadrid-villareal ne olur ne olmaz karman çoman bi maç üst heralde sen ne diyorsun?

Karışık
Juventus-Milan gönül ister ki juve kitlesin ama gerçekçi olmak lazım 2 olur pampa
Auxerre-PSG 2 olacak o kadar
valenciennes-monaco ev sahibi içerde sağlam
Mersin-erciyes mersin ne yapar biliyor musun erciyesi sen söyle istersen..


PAZAR

Spor Totoş Lig
Kasımpaşa-Antalya bi tuhaf maç 2-3 gol yaz geç
Bursa-Belediye inşallah 2 olur ama 2-3 gol güzel bursa diyenlere de H0 diyorum
Eskişehir-Buca üst olacak kesin de H0 güzel yaa
Beşiktaş-Trabzon üst desem kimse hadi lan demez biliyorum o yüzden 4-6 gol dene diyorum maç içinse çok güzel maç olur çok gol olur lan

Serie A
samdropia-cesena sabaha kadar H0 olur gibi heralde galiba sanırsam
bologna-cagliari di vaio reyize güven 1 yaz olmadı 2-3
napoli brescia H1 takma kfana

La Liga
Hercules-Almeria ne diyim 1 olmaz mı şimdi?
levante-espanyol haftaiçi yatırdı ama 2.50den telafi edecek 2
malaga-osasuna üst yaz geç
bilbao-sevilla geçen hafta beni yatırdı ama inadına 1 arkadaş üst de güzel
santander-realmadrid ne diyim şimdi buna inş. 1 olur,o değilde ronaldo yokmuş 2 hafta madrid diyenler alt,2-3 gol,H0 falan denesinler ezikler...

Karışık
Liverpool-ManUTD united yedeklerle çıkcak diyolla ama cıkmasada farketmez 1 olur inş.
basel-zurich 1 ya daha ne olsun
lazio-palermo 1 olur iyi top oynuyor bebeler
marsilya-lille üst mü desem 1 mi desem h0 mı desem?

Kupon verecektim de baktım pek güzel görünmedi gözüme ama yinede hadi bir kupon sallayım

Gaziantep H1 3.00
Lazio 1 1.75
Bilbao üst 1.70
Hercules 1 1.80
Napoli H1 1.85
Mersin 1 1.80
atmadrid üst 1.60
mallorca üst 1.75
stutgart üst 1.65
man city üst 1.50
espanyol 2 2.50
inter üst 1.55
bjk üst 1.50

GANYAN 2154 VERİYOR HADİ LAN YATAR DİYENLERE olsun 2 lira gider giderse her hafta gidiyor sen gelene bak 4308 lira asarlar o kuponu yeğennnn ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder