14 Mart 2011 Pazartesi

dAUM SÖYLENTİLERİNE SAKİN CEVAPLAR..

Sezon başından beri fıldır fıldır mı derler nası derler bilmiyorum ama-sen onu anladın-çok ciddi şekilde kaynar kazan halinde 100 küsür yıllık gaassaray camiasında rijkaard, peşinden hagi, yoksa bülent korkmaz gibi sıra tugaya da mı geldi, terim geri mi dönüyor, abdullah avcı neden olmasın, hikmet hoca da var vs. vs. vs. derken medyada çıkan DAUM haberlerine sakin sakin yorum yapmak istiyorum ama olmuyor olmuyor olmuyor.

Hele dünkü acı yenilgiden sonra ama kimilerine göre bana göre hagi olduğu sürece hiçbir yenilgi acı olmaz bunu bilerek izlemek ve takip etmek lazım ama dünkü yapılan hatalardan sonra yönetimden hiçbir açıklama gelmemesi ki saat kaç olmuş, üstüne florya yaşanan içkili futbolcular kadınlarla poz vermeler küslükler gruplaşmalar derken... Cümle o kadar uzadı sinirden ne yazdığımı unuttum arkadaş.

Neyse derken DAUM'un ben göreve hazırım demeci veya söylentisi her neyse..Önce şaka sandım hatta ZAYTUNG haberi falan sandım ama yok abi ne şakası bildiğin günlük gazete haberi yaa kocaman da resimi var bu lanet adamın. Lanet adam diyorum çünkü öyle yetmedi sömürdüğü ülkemizi sıra bize geldi sömürmeyi bırak biz hagi gitsin de önümüzü görebileceğimiz gelecek adına bir hevesleneceğimiz bir tugay olsun abdullah avcı olsun bu tarz isimlerin sesini yüksek seslerle duymak isterken tam bir soğuk duş oldu.

Ama Daumun böyle bir hedefi olduğunu düşünüyorum. Beşiktaş,Fenerbahçe şimdi de Galatasaray ve son hedef tabi ki GAZİ reklamlı antrenman eşofmanlarıyla A MİLLİ TAKIM...

Ama yemezler olum bu kadarı olmaz...Heralde galiba sanırsam.

En azından Adnan Sezgin gittiği için bir rahatlık var, unutmamalıyız ki hala bir adnan var orada ve o da yeterli oluyor herşey için dimi beyler.

Son olarak aklıma şu geldi oldu yaa daum geldi Allah korusun öyle bir olayı diyelim ki işte;


Hani CMYLMZ'ın son gösterisi ki izlemeyen yoktur sanırım. Orada bir espri var sperm bankası muhabbeti dönüyor ve en sonunda türkiye de olsa ne olurdu diyor ve cevap veriyor orayı "YIKARLAR" diyor.


Eğer DAUM gelirse buna benzer bir şey de Florya duvarlarında yaşanabilir ama her fanteziye saygımız var tabi hadi bakalım ufaktan dağılalım beyler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder