27 Kasım 2010 Cumartesi

68 yıl hapsi isteniyor ama hala bıdı bıdı..!!

Mustafa Doğan diye bir futbol fakiri, alman yalakası götünü yalamaktan her türlü zevk alan bir elemanın ntvspor gibi bir kanalda yorum yapması-ben burada dururken- olayından yola çıkarak diyorum ki fatih akyelin suçu ne?

68 yıl hapsi isteniyormuş rıdvanın ve şimdi de çıkmış trabzon kazandı diye hakemden yola çıkarak tolunayı niye attıdan girerek ağlamaya başladı.

Şimdi adama sorarlar böyle bir hapis istemi ile yargılanan bir adam kim olursa olsun farketmez sikimde olmaz bağane aq çıkmış orada konuşuyorsa fatih akyelin şikeden vs. suçlardan 5-10 yıl hapis istemi ile yargılanmasından da bağlayarak o at kafalı mustafa yerinde fatih akyel niye oturmaz diye soruyorum arkadaş..

Haaa fatih akyeli mi savunuyorum yoooo. Ama mustafa doğan kim lan o futbolcuysa yazık günah sergen bile eziyor onu programlarda kim ki biz onu izlemeye mahkum bırakılıyoruz arkadaş.

Haaa yeri geliyor rıdvanı en çok ben izliyorum doğrudur ama hak yemeye gelince o iş sikecen arkadaş bizde burdayız derler adama bir anda sileriz.

Çok saçma bir yazı oldu ama trabzonun galibiyetine laf atacağına kendi yaptıklarına bak koçum sen hadi yol ver şimdi ccc sikerler film ccc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder