27 Kasım 2010 Cumartesi

fener kazandı 0-1 ama bize her yer trabzon!!!


Deplasmanda kedi misali miyavlayan fener bu hafta bi şekilde kazandı. Bak diyorum bi şekilde kazandı. Golden önce alexin pozisyonu kartlık mı sonrasında gelen gol falan ama sonuçta kazandı ve üst üste kazanmaya devam etti.

Ama önemli olan trabzon yine kazandı ve kazanmaya da devam edecek gibi çünkü adamlar çok sağam top oynuyorlar arkadaş. Antep 40. dakikada serdar atılana kadar sadece gol attı. Başka hiçbir şey yapmadı daha doğrusu yaptırmadılar yeğennnn..

Öyle bir takım ki gol mü yedi hiç sikine takmıyor arkadaş aynı topu oynamaya devam ediyor. Tek kale top oynadı arkadaş helal olsun. Bi selçuk var ki hani o ispanya orta sahası varya busquets-alonso-iniesta-xavi den busquets ve alonsonun yaptığı iki işi tek başına yapıyor. Helal olsun diyorum yürü be koçum diyorum.

Şimdi diyeceksiniz ki senin takım yarra yemiş durumda diye trabzonu tutuyorsun onun şampiyon olmasını istiyorsun. Yanılıyorsun lebron ben bu ağustosta liverpool karşısında izlediğim trabzondan sonra demiştim. Ağustostan kasıma hatta nerdeyse aralığa geldik sen hesap et bakıyım. Ayrıca oturup feneri destekleyecek halim de yok olmaz da dimi lebron. Bize her yer trabzon hadi bakıyım sen de adam ol da söyle sen mi iyisin yoksa trabzon mu hepinize soruyorum söyleyin olum? Tam kadro trabzon sahada kenarda oynamayan adamlara bak; Alanzinho, Ceyhun, Yattara, Teofilo, Sezer hadi şimdi dağılın tarafsa taraf tutuyorum var mı lan?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder