1 Kasım 2010 Pazartesi

götünde gözü olanlar

Ulan nası bir ülke yaa anlayamadım gitti. Herkes gözünden başka her yeriyle maç izliyor arkadaş nasıl başarıyosunuz lan bunu ben anlayamadım gitti.Ortada bi tane doğru vardır biri öyle diyo biri böyle diyo bi durun olum yaa.

Sergene bakıyorum diyoki; Onur kesinlikle çok iyi bir oyuncu hele hele tabatayla falan hiç karşılaştırmayalım ezer geçer sadece şu an için tecrübesiz durumda diyor.Ama Onur kayseride 11 başlayınca da diyorsun ki onur bu maçta 11 başlamaz yanlış bi durum bence inönüde 11 başlasa daha doğru olurdu diyorsun ve bunun ardından geçti 5 gün yine çıktın ve diyorsun ki Ersan gibi yetenekli ama genç oyuncu bu maçta oynamaz daha tecrübelileri oynatacaksın.Yaw arkadaş senin genç dediğin adam 23 yaşında ve bu maçta da oynamayacaksa ne zaman oynayacak bilader. Arda da 23 yaşında ama oynuyor hadi bu biraz bi örnek oldu ama artık 2010 yılında 23 yaşındaki adamın neresi için daha genç bi beklesin diyeceğiz aq yeter lan bu nedir bu genç semih sevdası..Şimdi anladım herşey bu semih yüzünden mallo bi gitmediki fener medya kurtulsun genç semihin yedek kalmasından neyse...Ersan Adem Gülüm kesinlikle çok iyi altyapısı olan futbolu bilen,fizik olarak iyi,defans oyuncusu olarak ayaklarına hakim odunluktan uzak sivok iyileştiğinde çok iyi bir ikili olmamaları için bir neden olmayan bir futbolu bilen futbolcudur.Artık gelen yabancılar guti,quaresma,baros,niang gibi olmadığı sürece bu çocuklara kesinlikle şans verilmelidir ama sabrederek şans verilmelidir. Bugün guti çıkarken oyuna 1000 yaşındaki yusuf değil onur girmelidir ki ayaklarını yere basmayı öğrensin kendine güveni gelsin.Belkide haginin yaptığı 2 şeyi sevdim 1.si Elanoya güvendiği göstermesi 2. si emre çolaka şans vermesidir.

Gelelim karpuz kafalı sinan engin hödüğüne..Arkadaş sen nerenle izliyorsun maçı bi söyle bizde bi bakalım ordan nası görünüyor.Adam çıkmış diyor ki tabata frikik atmayı bırak topu kaldıramıyor ama her topun başında onun yerine şu olduğun yerden ben vursam topu kaldırırım bir tehlike yaratırım ceza sahasında diyor kel behzat kılıklı pezo.. 1. si televizyondan böyle lakayıt yorum yapan adamı orayan çıkaran maldır 2.si hadi yap da görelim aq ama götünü kaldır bi zahmet 3. orta yapamayanlara Misimoviçi de ekledin yani dolaylı olarak tabatayla misimovici bir tutmuşun onların tek ortak yanı bonservislerine ödenen paraların hemen hemen aynı olmasıdır. Onun dışında başka bi sikim yok aralarında tabatı kimdir arkadaş bana bir söylesin birisi. Geleli 2 sene oldu ne bok yedi onun yerine genç bir çocuğa şans versen bak 2 yıl falan değil sadece 10 maç şans versen kendi çocuğuna nolurdu? Ama 2 yıl boyunca bi sikim yememiş adamı geliyorsun misimovicle karşılaştırıyorsun şaka mısın gerçekmisin miço? Misimoviç geçen senelerde almanyanın kalbur üstü takımlarında wolfsburgda ortalama 20 asistle oynamış bir adam hatta şampiyon yapmış biri tabata kim aq ya ne bok yemiş antepte de antep en son ne zaman avrupa kupalarına katılmış bırakın arkadaş bu işleri yaa aq her gün yeni kanal açılıyor her gün yeni mallar çıkıyor oraya çıkıyor üstlerinde bi kat elbise ayıp aq yarından tezi yok bende kanal kuracağım olmuyor böyle %1 futbol un sinyallerini böylece veriyorum..

Şimdi düz bir mantık kuruyorum.

Sergen: Onur çok iyi tabata beş para etmez karşılaştırmak bile anlamsız
Sinan Engin: Tabatı bitik ben oynasam daha iyi misimoviçte aynı bitik adam ama Alex çok iyi
Ben: tamam onur iyi genç çocuk arkasındayım,tabatadan bi kıl olmaz,misimovici tartışmam bile, alexide hiç bir yerde oynatmam

Hadi gel çık şimdi bu girdaptan kim haklı aq herkes doğruları konuşsun olum yoksa sikerler ona göre aç kalırsınız walla hadi şimdi dağılın bakıyım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder