29 Kasım 2010 Pazartesi

Gel Yeğen Gel: El Clasico vs Ezel

Mourinhonun madridin başına gelmesiyle 2-3 yıldır olmayan heyecanını tekrar kazanan, aylardır beklenen, hatta üç büyüklerin durumları nedeniyle medya tarafından daha da bir elle tutulur hale gelen, kimine göre dünyanın en büyük derbisi, fener-gaassraylılara göre 2. büyük derbi, ezelcilere göre sikimde bile olmaz denilen meşhurrrrrr el clasico bu gece 10 da Ntvsporda..

Niye mourinhonun gelmesiyle heyecan kazandı çünkü 2 sezonda oynanan içerde dışarda toplam 4 maçı da barcelona kazandı ve ligde ve avrupada harikalar yaratmaya devam etti.Ama mourinho gelince yanında getirdiği piçlikleri ve daha barcelona ile karşılaşmamış olmasından dolayı şimdiye kadar göstermiş olduğu perfromans ile maçın tansiyonunun arttırdığı ve ülkemizde bile her zamankinden daha da fazla önem verilmesine neden olduğunu görüyoruz.

Tabi bazıları mesut var diye de buna daha fazla önem veriyor olabilir. Normaldir ama fazla olduğunu da sanmıyorum. Bence asıl sebep barcelona gibi olağanüstü bir takımı durdurabilecek kim var diye sağa sola bakınmak ve real madridin buna yapabilir mi diye onu gazlamaları nedeniyle şu anki gündem yoğunluğuna kavuştu.

Takımlara bakacak olursak uzatmadan bakalım. Barçada her zaman ki küçük bebeler xavi, iniesta, messi, pedro, villa, alves, maxvell gerekeni yapıyorlar aynı şekilde malumunuz ailemizin kör puyoluda olması gerektiği hayvani bir şekilde mücadelesini sürdüyor. Barçada düzen aynı tıkır tıkır tek dezavantajları da takımın kısa boylu olması. Duran toplarda sıkıntı olabilir ama buna izin vereceklerini sanmıyorum. Madrid de ise mourinhonun sezon başından beri bozmadığı 11in istikrarının görüyoruz. Eeee bu istikrar barcaya işler mi bence hayır. Ayrıca higuain denen futbol fakirinin puyol-pique gibi bence dünyanın en iyi arka ikilisinin karşısında hiç bir varlık gösteremeyeceğini düşünüyorum. Tabi ronaldo apaçisinin enteresan futbol yapısı bir ihtimal tehlike arz edebilir.




Tabi madridin tehlike yaratması, pozisyona girmesi vs. olaylar için öncelikle topu barcadan alması lazım onu nasıl yapacak çok merak ediyorum. Geçen sene ki 2 inter maçında yüzde 70 lere varan bir topa sahip olma izlemiştik barçadan. Haaa diyceksin ki ne oldu inter turu geçti. Eeee geçebilir de o bir kere olur yavrum diyorum. Ayrıca 2. maçta İniestanın oynamadığını ve hakemin 90 da barçanın golünü vermediğini hatırlatıyım. Neyse oraya girmeyelim.

Ayrıca madridin savunma ikilisindeki carvalho-pepe ikilisinden bilicanın amca oğlu olan pepenin büüyk zaaf olacağını bunuda messi-villa-pedro gibi adamların affetmeyeceğini düşünüyorum.

Bir haftadır sürdürdüğüm barça-madrid anketinin sonucunda yazarak bitiriyorum. Kim oy verdi bilmiyorum. 11 kişi vermiş eyvallah vermeyene lanet olsun ne diyim. Piçler niye oy vermiyonuz?

3 kişi barça affetmez demiş,
3 kişi mourinhonun büyüsü tutar demiş,
1 kişi skoru bilmem alt olur demiş,
4 kişi o değilde ekmek var yin mi demiş,

Sonuç olarak ortada bi durum var gibi duruyor. Bakalım akşam göreceğiz. O değilde medyada bu kadar yer bulan maç akşam reytingde ezeli geçecek mi onu merak ediyorum.

Yazının geneline gelince; diyorsun ki sen barçalısın o yüzden böyle yazmışsın. Evet aynen öyle ne yazcaktım aq yalan mı yalaman mı onu söyle? Hadi şimdi defol..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder