29 Kasım 2010 Pazartesi

zevkten ölmediğime dua ediyorum=5-0

Maçtan önce çok iddialı madridlilerle konuştuk ettik ama pek de birşey demedik sessiz gücümüzün farkına varsınlar diye ama onlar anlamadı her yerde MOSMOURİNHO nun da etkisi ile saldırırcasına muhabbetlerin içine almaya çalıştılar. Bunları twitterda yaşadık ama unfollow etmedik yazık günah onlardan da etten kemikten insanlar sonuçta yazık yani dedik.

Sonuç ortada skordan hiç bahsetmiyorum futbol olarak oyun olarak taktik olarak barcelona kat be kat üstün bi takım olduğunu tüm dünyaya gösterdi. Hem de sessiz güçleri xavi, iniesta ve messi ile. Skor olarak farklı olsa da maçı anlatan ercan tanerin dediğine katılmıyorum çünkü geçen sene aynı MOSMOURİNHONUN takımı interi grup maçında 2-0 yenerken aynı müthiş futbolu o zaman da göstermişti barcelona.

Küçüklüğümden beri manyak gibi futbol izleyen ve oynayan biri olarak bugün barcelonanın oynadığı bence bilgisayar oyunundan aldığım zevkten ölmediğime dua ediyorum. Aynısnıı geçen seneki inter grup maçı, çeyrek finaldeki arsenal maçları ve 2-6 lık madrid maçında almıştım ve hala da yaşıyorum duacıyım katalanlara, dünyaya apaçilerin bi sik olmayacağını gösterdiğin için duacıyım, Johan Cruyff'a Rinus Michelse total futbola gerçek 4-3-3 oynayan barcelonaya...

SESSİZ GÜÇ ÜÇLÜSÜ

Çok da yazılacak bir şey yok zaten bu futbolu sadece bu takım oynuyor. Onlara en yakınını da arsenal oynuyor ama orda xavi-iniesta-messi olmadığı için akıcılık böyle olmuyor. Her neyse El Clasico El Clasico dediniz yandınız tutuştunuz ne oldu aq elinize ne geçti sikti attı barça işte. Napıyım yani başlığa bende barça barça etti falan mı yazıyım.

maçtan ve maç anından notlar:

-maç öncesi katalunya marşını barça başkanının madrid başkanının yanında bağıra bağıra söylemesi...( bir nevi gücüne güç katmaya geldik gibi birşey olsa gerek)
-4-0 dan sonra barça taraftarının MOSMOURİNHOya tiyatroya git diye bağırması
-barçanın 2. golünden önce kaç pas yaptığı
-messinin 3 mü 4 mü neydi unuıttum aq o golde verdiği akıllara durgunluk veren derler ya o derecedeki pası
-Sergio Ramosun avrupa ve dünya şampiyonalarını tek başına kazanmışçasına barçadaki ispanyollara nankörce davranması

Unutmadan şunu söyleyim Barcelonaya %100 saygım var ve her türlü sikerler diyorum ama sonuna kadar da ccc JUVENTUS ccc diyorum her türlü bizde buradayız...

aslında izlerken ilginç şeyler vardı aklımda da o an öyle bir orgazm yaşadım ki unutmuşum aq ya nese hadi size bu da yeter şimdi sessizce dağılın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder