30 Kasım 2010 Salı

gördüm yazdım aga

Dünkü efsanevi maçtan sonra o maçla ilgili yazacak bi kelime bulamıyorum çünkü anlatmak zor artık bekleyeceğiz barca bi daha öyle oynasın diye..Ama söylemeden de edemiyorum 3-4. dk da messi o daracık altıpastan aşırttığı topun girmemesine üzüldüm. Ayrıca 2. goldeki pas sayısını da öğrendim toplam 20 pas yapmışlar.Bu kadar el clasico yeter pardon el insaf...

Dün karambole gitti ama spor totoş ligde haftanın son maçı oynandı ve valencia gazisi bursa kayseriyi 2-0 mağlup etti. Ben zaten hafta içinde ki 2000 kişilik taraftarın antrenmanı ziyaret ettiği gün anlamıştım yeneceklerini. Zaten maçın tamamında da istekli oyunu ile bunu gösterdi. Ayrıca ilginç olan da gol kaçırma rekoru kıran sercanın oyuna girip gol atmasıydı. Kayseriye gelince de bok gibi oynadılar. Tamam cangele, zalayeta falan sakat ama bu kadar da 1 puana razı bir oyun olmaz ki arkadaş yaa. Biraz defansı öne çıkar çık bi 2 top yap nedir bu şota ayıp aq yaa hagiye mi özendin sende nese..aq tavuk kokusu geliyor acıktım ya la..

Gazete bi haber gördüm şaka değil ciddi diye. Bi baktım yanında beckham resmi var. Beşiktaşın Q7, guti, iverson gibi isimlerden sonra beckhama da el atacağını yazıyor. Demirören demişki bi bakın durumu ne? Beckham yılda 6.5 milyon avro kazanıyormuş. Yani q7,gut, tamam da beckham sadece reklam olur başka bi işe yaramaz 6.5 milyon avroya neler neler olur? Mesela Q7 ve Hilbert dışında kanat oyuncun yok birazda holosko var işte ama bir tane solak oyuncun yok. Açıkçası akıl veriyorum hemen o 6 milyon avroyu vereceksen ver Batuhan ve İbrahim Akına gitsin her türlü iş yapar.

Adnan Polat açıklama yapmış yine atıp tutmuş ama unutmuş bizde buradayız hemen bir cevap verelim. Demişki yok biz stat yaptık, şirketleri birleştirdik cart curt vs. 1. si o stadı sen yapmadın toki yaptı. 2. si şirket birleşti de ne oldu aq, takım 10. sırada liderin 16 puan gerisinde -4 averajı var. Yani adnan senin yaptığın ne biliyormusun hükümetin enflasyon düştü şu oldu bu oldu diye haberlerinin ardından vatandaşın cebine 5 kuruş para girmemesidir. Bu işleri bırak gerçekçi ol hiçbir başarı sağlayamadın stad yapmayla bitmiyor herşey kadron bok gibi hatta bok gibi olsa yine bödelek gibi teknik direktörünün sadece adı var kafası içinde beyin olarak ne taşıdığı belli değil. Haa diyeceksin sadece futbolda başarısız. Dur ona da hemen cevap veriyorum baskette erkekler ve bayanlarda fener sana sürekli köteliyor mu evet, voleybol da aynı şekilde mi evet? eeee hani nerede lan başarı diye adama sorarlar bunları geç aga kimseyi kandıramazsın 1993 te değiliz 2010 dayız farkındaysan bence farkına var hadi..

Banvitin bu akşam almanyada maçı var 9 da ama uçak rötar falan yapmış saat 5te otele gelmişler ama uleb maçı yarına ertelememiş. Aq avrupalıları kendilerine olsa ohhhh piçler osmanlı siksin sizi emi..

İnönüde bursalılarda olacakmış. 2-3 sezondur deplasmanlarda seyirci götürmeyen iki taraf bu sene vazgeçmişler. Bence %100 sıkıntılı bi durum kimseye güvenemezsin. Daha geçen hafta birbirini vurdu bu adamlar. Bursa başkanı da demişki taraftara güveniyorum bence fazla güvenme ibo. Neyse siz bilirsiniz umarım birşey olmaz. Ama zor o kadar küfürden kinden sonra biraz zor düzelir araları.

Hadi acıktım aq gidiyorum sessizce dağılın şimdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder