28 Kasım 2010 Pazar

hadi kartalım Derken Fatih Tekke Yine Yok

Ligdeki konumları itibariyle pek de derbi heyecanı olmayan ama yinede her maçtan bişey çıkarmamız gerekiyorsa bende şunu çıkarıyorum ve bekliyorum.

Sabahtan akşama kadar bende gaassaraylıyım ama bu adamları- barış, sarp, ayhan, alituran, servet- desteklemiyorum ve istemiyorum da ve tabiki haginin oynattığı ve oynatmak istediği saçma defansif futbol tarzı beşiktaş kazansın istiyorum arkadaş.

Hatta 2-0 3-0 hatta oluyorsa da 5-1 falan bi yenilgi ile bitsinde Hagi ve peşinde olduğu malum danagalağın aptilerini yanına alıp gitsin romanyadaki okuluna..


Ama şu anda gelen haber Fatih Tekkenin yine kadroda olmadığı yönünde ve kesin haber. Arkadaş Nobre kimdir yaa, biri bana açıklasın bende biliyim. Schusterin oynatmak istediği hücum futbolunun dar alanda oyunun önde kurduğu kurmaya çalıştığı oyunu yüzde 100 destekliyorum. Ama kadroya bakıyorum da Aurelio-Tabata-Nobre ile bu işler olmaz arkadaş nedir bu ızdırap. Bi tarafta hagi ve hem oynattığı saçma sapan defasn mantelitesi hem de oynattığı barış-ayhan-sabri orta üçlüsü ali turan-servet defansı misimoviç kadro dışı, diğer tarafta oynatmak istediği hücum futboluna rağmen yanlış oyuncu tercihleriyle schuster...

Yaw arkadaş nerede dangağın aptisi varsa bizi buluyor ne boktan bi türk futboludur bu arkadaş bide 320 milyon dolar verdiler ya la bu nedir arkadaş yazıktır efenim yazık..

Açıkça şu anda kimse gs-bjk derbisini beklemiyor herkes el classicoyu bekliyor. Bunun nedeni kim veya kimler acaba?

Acaba takımlar sahaya şu kadro ile çıksalardı yine aynı ilgisizlik olur muydu?

Tabi sakatlar ve cezalılar doğrultusunda;

Gaassaray: Ufuk-sabri, neill, balta(sinan), çağlar,- cumhur, cana, misimoviç-elano, kewell, baros( batdal-anıl-cem)

Beşiktaş: Hakan(cenk)-rıdvan, ersan, toraman, ismail-ernst, necip, guti- hilbert, holosko, tekke

Herşeye rağmen beşiktaş kazansın istiyorum çünkü kazanıpta barış-ayhan-sarp-alituran-servet gibi adamlardan bi gelecek beklemeye devam edecek bi hagi istemiyorum izlerkende beşiktaşı desteklicem yüze 100 hadi be guti yap bi güzellik be hacı abi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder