7 Kasım 2010 Pazar

Bank Asya 1.Lig: Trabzon 2-0 Gaassaray

Maçı izlemeye giderken biliyordum böyle bir sonuç olacağını, hatta fener maçında bile daha umutluydum. Skor olarak da yanılmadım ama maç harbiden bok gibiydi. Aslında Haginin tam istediği buydu bence trabzon gibi tempolu oynayan bir takımı durdurmak ve sonrasında da bir kontra ile golü bulmaktı. Ama fener maçına bakarsak orada hem oynatmayan hem de top geldiğinde oynayan bir takım vardı.Elano müthiş top oynamıştı 60 dakikada.Ama burada öyle olmadı,Ufuğa gelen topları hiç elle başlatmadı hep dikti dikti o da duvara çarpıp geri geldi. Trabzona baktığımız zaman onlarda maç boyu uyudular hiç bir saldırı gelmedi ne sağdan ne soldan.

Yani 71. dakikayı hatırlıyorum maç o ana kadar bok gibiydi herkese ninni tadında gelmeye başlamıştı, hatta devre arası diye bişey olmasa heralde 60 falan herkes uyurdu. Neyse tam "lan 71 dakika geçti daha tık yok" derken servet sağolsun maça renk getirdi ve Engin de affetmedi bastı çalımı, baktı Ufuk dayanamadı terketti kaleyi bende çıkıyom rengarengarenk olsun dedi eee Umutta ben atıyım olmazsa dedi ve attı. Son 15 dakika cılız gaassaray ataklarından da bi bok olmayınca Umut bi tane daha köteledi bve bitti.

Şimdi Hagiye gelince 3 maç oldu aynı dakikalarda aynı adamlar çıkıyor aynı adamlar giriyor.Taktiksel anlamda hiçbir değişiklik yok oyuna müdahale hala sıfır.Şimdi düşünüyorum da Hagi Arda ve Baros yok diyemi böyle oynamayı tercih ediyor ki umarım öyledir.Ama gaassaray beşiktaş veya fenerin başındaki hiçbir antrenörün takımı böyle savunmada bekleterek oynatmasının izahı olamaz.Amann maçı izlerken sıkıldım yazarken daha bi sıkıldım.

Şöyle bir detay var; 11 maçta 5 galibiyet 1 beraberlik 5 mağlubiyet alıp, 17 puan kaybeden, 16 puanda, -1 averajda olan takımın adı GALATASARAY bu herşeyi anlatıyor.

Sonuçta Trabzon için 3 puan çok iyi hemde hiç top oynamadan, ayrıca liderliğe yükseldiler ayrıca 3 büyükleride yendiler özgüvenleride sağlamlaştı eeeTrabzon şampiyon olsun gönülden isterim hadi şimdi basın gidin olum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder