28 Kasım 2010 Pazar

demiştim..Hagi,barış,sarp,alituran,ayhan umrumda değilsiniz ve adnanlar

Maç başladı ve beşiktaş normal topunu oynamaya başladı gaassaray aynı şekilde oynamamaya başladı. Sonra malum ali turan efsanesinin holoskoyu kaçırmasıyla ve yakalamasıyla gelen golden sonra beşiktaş baktı ki bu gaassaraydan bi bok olmaz dedi ve bekleyim bunlar şuursuzca gelir dedi ve bekledi. Eeee aynı şekilde de oldu zaten nese uzatmayım sonuçta olması gereken de oldu zaten.

Peşin söyleyim kimse demesin ki pino atsa kewell verse o atsa bu atsa diye bu işleri geçin koçum..Futboldan anlıyorsan ve gerçekten futbol izlemek istiyorsa yatıp kalkıp haginin gitmesini istemelisin. Hatta gerekirse rijkaard gelsin aq ama ondan önce barış, ayhan, sarp, ali turan, servet gibi adamların temizlenmesinden sonra çünkü adım gibi eminim ki rijkaard gitsin diye maç satanlar bu isimlerin içindekiler ve futbol fakirleri her neyse.

Hagiye niye bu kadar kızıyorum diye kimse sormasın çünkü fener beraberliği dışında yaptığı hiçbir şey yok. 6 maçta sadece 3 gol atmışız 3. golde cenk saolsun, düşün gaassaray takımı 540 dakikada 3 gol atıyor toplam pozisyon sayısı 5i geçmez ve 14. hafta sonunda 17 puanda ve -3 averajda şaka mı bu tabiki hayır..

Kesinlikle beşiktaş bu galibiyetle gaassaraya güzellik yapmıştır ama bunu fırsata dönüştürüp o meşhur 2000 ruhunu yakalayabilecek ne hagidir ne de adnan polat yönetimidir.

Adnan Polat yiyosa seçime gitsin aralıkta bakalım nolcak? Şimdi zannediyor ki stad yaptı şirketleşme falan cart curt sana oy verecekler nah verirler hacı müslüm dalga mı geçiyon sen yavrum git bi seçime de noluyo bakalım?

Bu arada stada gelen ultraslan diye kolpacı grup var ki türkiyede bunlardan çok, 2 hafta önce manisa maçında ıslıkladığı hatta siktir çektği servet ve ayhanı bugün niye protesto etmedi. Galip gelinse alkışlayacak mıydınız karakteri bozuklar. Maç sonunda adnan polat saran taraftara gelince düzmece bile helal olsun diyorum adnan polatın lafını kesmiştir ve açık ve net göt etmiştir.

Lann yazıyorum da yazıyorum da sinirden karmakarışık oldu nese devam lebronlar..

Neyden bahsedelim mesela hagicim büyük topçuydun ama en büyük hatan futbolu bırakınca futbola devam etmek olmuş. Bunu zamanla daha da anlıyoruz. Çünkü sende o kafa yok be bilader sen git okuluna romanyaya öğretmenliğe devam et be. Bak 24 kasımı da kaçırdın üzüldüm senin adına. Senden bi bok olmaz. Maç 0-1 dakka 60 vs. servet çıkıyor ve oyuna giren adam barış özbek! evet bu gerçek. Öncelikle barış özbeki türkiyeye getiren kalliye sövüyorum ve devam ediyorum.

Geçen hafta barış-ayhan-sabri by hafta sabri-cana-ayhan bu üçlü orta sahalardan ne bekliyoruz arkadaş merak ediyorum. Gerçekten bu adamlardan bişey bekleyen varmı? Lan sabri orta saha oynar mı lannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..hadi dağılın saydırcam şimdi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder