20 Kasım 2010 Cumartesi

Yeni stada 3 transfer,Baptista,Cem Napsın...

Ligde sıçan ve üstüne de bok yazan gaassaray yönetimi ve futbolcuları artık ne yapacağını şaşırdı. Demekki beni dinlemiyorsunuz bak hiddink dinledi herkes memnun milli takımdan. Ama bu adnanlar beni bi türlü dinlemiyorlar.

16 puanda -3 averajdasın liderin 12 puan gerisindesin ki önünde sadece lider trabzon değil 9 takım daha var. Daha neyin transferini yapıyorsun ve bu transferi de hagiye yaptırıyorsun. Hagi kim lan oynattığı futbol ortada koca bir hiç sezon sonu kanser garantili allah korusun. Yeni stada gidiyorsun diye transfer yapmak zorundamısın lan beyinsiz yönetim ne dangalaksınız arkadaş..Haa transfer yapacaksan şöyle yaparsın bi tane ernst bi tane emre bulursun o zaman eyvallah ama baptista geliyormuş galiba imzayı atmış sözleşme mehmet helvacıdaymış diyorlar napcak lan baptista mı kurtarcak. 1-2 maç kurtarır sonra yine yarraklara yan basarsın farketmez ama sen hala bunu farkedememişsin işte ama hala orda yönetim olarak duruyorsun ya lanet olsun aq..

Hagi mükemmel bir futbolcu olabilirsin ama teknik adamlığın beş para etmez. Senin kuracağın bir geleceğin peşinden giden beynin içinde ne var çok merak ediyorum zaten. Sen git evine rijkaard reyiz geri gelsini yollasın barışı mustafa sarpı ayhan gökhan zanı cartı curtu çıkarsın sinan, berk, onur, cumhur, diğer emre, cem sultan, anıl ona göre de sezon sonu transfer yaparsın. Neyi zorluyorsun uefaya gitsen bu sene 5. olupta keşke yat kalk dua et. Amannn uyuz oldum yine piçlere. Yazık olcak yine o çocuklara cavcav isitiyormuş cemi verelim de gitsin 8-10 verir alırız geri nolcak sanki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder