4 Kasım 2010 Perşembe

Kevin Garnett Değil İnsan Olacaksın Pezevenk...


NBA'de gündeme damgasını vuran kavga Celtics forveti Garnett ve Pistons forveti Villanueva arasında devam ediyor.
Dün gece oynanan Celtics - Pistons maçı sonrası Charlie Villanueva'nin yaptığı açıklamalarla ortalık bir anda karıştı. Kevin Garnett, çizgiyi fena halde aşarken terbiye sınırlarını zorladı ve geçti.

Charlie Villanueva'ya maç içersinde hakaretler yağdıran Kevin Garnett, oyuncunun fiziksel özellikleriyle dalga geçip ''Kanser hastası gibisin'' derken, Garnett basına yaptığı açıklamada 'özrü kabahatinden beter' tarzı bir yalanlama yaptı. Garnett'in iddiasına göre Villanueva'ya söylediği ''Takımın ve lig için kanserli birisin.'' ..

Kariyeri boyunca bu tür olayların altında sürekli imzası bulunan Garnett'in, bu son olayı ise ''Artık yeter..'' dedirten cinsten.
Böyle adamları siktir edeceksin hemen..Ne kadar büyük yıldız olursan ol önce adam ol, insan ol, topunu oyna diyeceksin ve hiç uyarmadan siktir edeceksin pezevengi..Nesin lan sanki sen göt her maçta böyle pislik çirkeflik ayıptır bee aq insanların hastalığı malzeme mi yapılır siktiri boktan bi sezon galibiyeti için göt herif ama işte sikerler merak etme, yırttım sanma..Zaten sonraki açıklamalardan da belli götün yusuflamış hemen ben öyle demedim falan hem götün başın ayrı oynuyor, hemde saygısızsın daa ne olsun zaten sevmezdim seni iyice yarra yedin benim için artık bi siktir git ltfn..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder