24 Kasım 2010 Çarşamba

civciv çıkacak, kuş çıkacak..




Bi kaç gündür bi iş var onun peşindeyim o yüzden pek yazamadım paylaşamadım ama biz de buradayız yani her türlü gideri var yani sıkıntı yok.

Ne olmuş uzaktayız diye değişen bir şey yok ki aynı şekillere devam..Aaa bak REMY patlatmış bi tane, Matheus var Braga da bilen bilir topçu 2 de o sallamış ohhh, benzema reyiz de çakmış ki resmen ben daha iyiyim diyo higuainden nese nese asıl önemlisi basketçiler yenmiş bugün-hayret laa- uzattım geliyorum adnancıklara ve hagiye...

Evet önümüzdeki günlerde Hagi, futbolcular ve yönetim kurulunun tamamının katılmasını beklediğimiz bir 2000 ruhunu çağırma toplantısı yapılacağı hissediyorum. Büyük ihtimalle florya da değil de Gaassaray adasında olcak galiba hani ada hesabı istanbulu bilmiyorum bizde buradayız yani bir ankara polisiyesi Engin Ç. her türlü..

Yönetim den taraftarların bazı kısmından bazı mal medyacılardan sonra Haginin de 2000 ruhunu getirmek istiyorum demesinden sonra artık yetti aq diyorum. Bir UEFA kupası aldık aq 10 yıldır onla geçiniyoruz bazen diyorum lan aq kupasını nerden acaba finalde kaybetseydik o kadroyla devamında şampiyonlar ligini zorlar mıydık finale kadar? Ama yok yok o zaman da o başarıyla 50 yıl götürürdü siktir et yaa..

Ruh diye birşey yok ki aq kadro çok iyi bi baksana sadece 3 yabancı oynuyor 8 tane türk oyuncun hepsi de milli takımın 11indeymiş. Şimdi ARDA hariç; Barış, Mustafa Sarp, Ayhan, Sabri, Servet, Balta, Gökhan Zan, Aykut, Serdar Özkan, Aydın, Ufuk, Ali Turan hangisi milli takıma çağırılıyor hangisi direk oynuyor banko oynuyor. Yani dönüp dolaşıp barış, ayhan, sarp, ali turan, gökhan zan konusuna geliyorum ama olayın özü o çünkü bunu inatla anlamak istemeyen yönetim var hagi var ekmek var yin mi?



Yani Barış, ayhan, sarpın olduğu yerde okan, emre, suat oynuyordu bunun ruhla ne alakası var arkadaş yaa ben anlamıyorum ki ne ruhu lan. Sen eğer oraya 3 tane adam gibi adam koyarsan ki bunun yapabilirsin çünkü ligde bi bok iddan yok şans versene cumhura, musaya ama sonradan 15 dakika 20 dakika oynatarak adamı ızdıraba sokarak değil 5 maç şans ver bi bak olmazsa kimse sana bişey demez ama olursa kral olursun işte o ruh ruh ruh civciv çıkacak kuş çıkacak diye her yerde ağladığın şeyi o zaman yaratmış olursun. Yanına da 1-2 transfer yaparsın olur biter. Ben sıkıldım bunları yazmaktan ama olsun lan yazcam inadına aq. Hatta Emre Y. , Emre Ç. de orada olabilir ama dediğim 11 şansı ile olacak 5 maç şansı ile..İşte o zaman öyle bir ruhlar gelir ki anasının amcası dersin ne oluyor dersin hatta casper bile gelir. Hadi dağılın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder