3 Kasım 2010 Çarşamba

Gareth Bale

Oynadığı iki inter maçında; takımının attığı 6 golden 2 sinin asistini yapması, 3ünü kendisinin atması, oynadığı müthiş futbol için yazmıyorum. Daha önce bu kadar insan farketmeden izlemiştim bazı adamlar vardır topu ayağı alışı, kontrol edişi, pas verişi gibi birkaç hareket ile hemen anlarsın ve "aq adam topçu bizim mallar böyle adamları almıyorlar arkadaş" dersin. Evet aynen böyle demiştim lan valla da demiştim ama bu kadar patlar diye tahmin edemedim arkadaş.

Sezon başından beri izlemeye devam ediyorum bu inter maçları dışında da çok iyi lig maçları çıkardı-ben abarttım sırf bale'e güvendiğim için iddaa da tottenham 1 çekiyorum- Gallerin oynadığı eleme maçlarında attığı gollerden orda da aynı performansı sürdürdüğünü tahmin ediyorum.

Son patlamasını da iki İnter maçında ortaya koyduğu müthiş futbolla yaptı.Ama bu öyle bir patlama ki üst düzey oyuncu olduğunun göstergesi gibi oldu. Niye mi?

Gareth Bale sol ayaklı hem defans hem de ofans olarak kanatta görev yapabiliyor. Bu patlamanın kanıta dönüşmesi de şöyle oluyor: Oynadığı takım savunma olarak müthiş güçlü bireysel olarak da aynı şekilde sağ bekinde tartışmasız dünyanın en iyi sağ beki olan Maicon ve onun kademesine gelen Lucionun olduğu bir savunmanın 15 günde ağzına sıçtı.

İlk maçta 4-0 dan sonra maçı bırakmadı. 3 tane salladı. Şimdi 4--0 ın rehaveti falan diyenler olur ama peşin söyleyim inter gibi bir takıma aynı kanattan 3 golü, aynı şekilde, aynı adama, istediğin kadar rehavet olsun attırmazlar atamazsın. Ama Gareth Bale değilsen...İlk maçta maiconla beraber zanetti gibi bir depar abidesi hayvani bir determinationa sahip olan bir adamı rezil rüsva etti. İkinci maça gelince; öncelikle tottenham yener dediğimde beni dinlemeyenlere kapak olsun aq duygusal seviyorum ama olsun sonuç ortada..Maça gelince Bale her zaman ki kalitesini ortaya koydu ama gollere de bakınca; 2. golde topu tam elli metre sürdü maiconu sürükledi getirdi çizgiye kadar al da atıver gardaş dedi. 3 . gol tam 50 metre olmasada 45 var ama burda maiconun sağından atıp solundan geçti bak tekrar yazıyorum brezilya milli takımının sağbeki ve dünyanın en iyi sağbeki denilen adamın siktir lan dercesine sağından attın solundan geçti hemde kademesinde Lucionun olduğunu bile bile ama sikerim lan açılın ben geliyorum dedi ve 2. goldekinin aynısı yaptı. Farketmez ayaktada da giderim dercesine bir futbol oynuyor. Bazı sol ayaklılar olur böyle sonra söner giderler ama Bale hiç de öle olacak gibi durmuyor umarım öyle de olmaz.

1989 doğumlu daha 21 yaşında ve şu anda min 30 dan aşağı gitmez gideceği yere umarım real madride gitmez tabiki Juventusa gelsin derim ama o da olmayacak duaya amin demek gibi birşey oldu galiba.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder