15 Kasım 2010 Pazartesi

Gaassaray OCAK 2011 HAMLESİ: EDİT


Bundan 2 hafta önce falandı heralde ne zamandı tam hatırlamıyorum belkide geçen haftaydı neyse artık gaassarayın ocak hamlesi ile yeni stada geçmesi gerektiğini düşünerek bişeyler yazmıştım. Üstünden 2 maç geçti-demekki 2 hafta olmuş-ve 2 de sıfır çekti haginin 11leri ki pek de şaşırtıcı değildi. Artık bu saatten sonra 13 puan geriden gelip Trabzon gibi bir takımı geçemezsin daha doğrusu sadece trabzon olsa eyvallah ama değil fener, beşiktaş, bursa, kayseri zor hatta zor değil olmaz.
Artık gaassarayın eline büyük bir fırsat geçmiştir kanımca. Hatta hep o bahsedilen 2000 ruhu varya işte onu bu sene yakalayabilir ve bunun çözümü de çok kolaydır.

Bak adnancıklar bu 2. uyarım bu fırsatı kaçırmayın..

ÇÖZÜM;

Gönderilecekler:Barış, Ayhan, Sarp, Servet, Gökhan Zan, Serdar Özkan, Ali Turan, Kewell, İnsua

A2 Takviyesi: Sinan, Cem, Emre Y., Cumhur

Transfer: 2 Stoper( 1 yabancı 1 gurbetçi), 1 Orta Saha( iki yönlü-yabancı)

Ama diyeceksin ki "ben artık bu sezon sıçtım bu bokun üstüne adnancıklar yazdım o yüzden taraftar bu sene başarı beklemesin bu çocuklara sabretsin."

Sonra bakacaksın sezon sonunda kim verilen şansı değerlendirmiş kim değerlendirememiş ona göre 1-2 transfer yaparsın. Mesela kaleciler hala sıçıyorsa alırsın hemen bir kaleci, forvette sıkıntımı var bakarsın baros yine sakatlık sıkıntısı sat gitsin piji, anılla cemin durumana bak bi tane daha forvet çekersin.

Olaylar bu kadar basit ama sen yeter ki o güveni ver taraftara, önce ADNAN SEZGİNİ bir defet kulüpten yetti artık pijden çektiğimiz Haldun Üstüneli getir geri bakalım taraftarın sesi çıkıyor mu bu hamlelerden sonra..

Ama bunu binlerce kez söyledim Haginin takımı böyle geride oynatacağı kesinse o da siktirsin gitsin bence ona göre yoksa bi bok yapamazsın sıkıntı büyüdükçe büyür.


Ben diyeceğimi dedim hem e ikinci kez umarım böyle bir takım oluşturulur ve maç günü ekran başına geçerken bir heyecan yaşarız. Birşeyler görmek istediğimiz beklediğimiz adamlar olur. Hadi şimdi dağılın beyler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder