24 Ekim 2010 Pazar

50bin:0 - 2bin:0


gündüz kadroyu görünce çok iyi dedim mantıklı olan da bu dedim.Yani arda baros kewell yoksa olacak bundan iyisi değildir dedim.Sadece Haginin Misimoviçi solda kullanacağını tahmin edemedim.Bunu maçtan önce söyleseler hadi lan olmaz derdim ama o da teknik direktör farkıdır misimoviç çok iyi oynadı hiç top kaybetmedi.Hatta yawşak spikerin anlatırken ses tonuyla verdiği inkara rağmen misimoviç çok klas paslar ve çalımlar ortaya koymuştur. Neyse müthiş bir oyun oynadı sadece mücadele değil ayağa pas,oyunu dar alnada oynamak,bloklar arası mesafeyi kısa tutma,rakibe top aldırmama herşeyi yaptılar. Burada elano müthiş bir oyun görüşü zekası bilgisi olduğu kesinlikle gösterdi ve artık sabriyle o kanatta harikalar yaratmalıdır ve bunu yapacak kapasitede fazlasıyla adam da var zaten.

Hagiye eleştirim serkan kurtuluş ve barış değişiklilerini çok erken yapmasıdır. En azından 70 e kadar bekleyebilirdi.Tabi burada ki barış değişikliği hiç yakıştıramadım ama ilk maçı olması sebebiyle mscburiyettendir diyorum boşver engin takma diyorum.

Fenerbahçeye gelince aykut hiç müdahil olamadı takıma tamam atak oyuncuların çok iyi bunu bizde biliyoruz 3 yaşındaki çocuk tanıyo stoch niang dia yı ama orta saha da iş bitiyor be aykutçum bu gece oldun aykudunt maalesef. Devre alex bu takıma yüktür artık hadi koçum bu takıma bir orta saha şart bulacaksın transfer mi yaparsın yoksa a2den mi alırsın bi bilemem..

Haaa bu maçta iyi oynadık şamğiyon mu olacağız ki hayatta inanmıyorum en azından devre arasında 2 orta saha alınmazsa yada a2den monte edilmezse tabi..Son olarak da barosun alternatifi yok diyenlere hagi pino burada demiştir helal olsun bu adama boşuna karpatların maradonası olmamış yani dimi..

Başlığa gelince kesinlikle galip sahadaki futbolculardan aldığı enerjiyle coşan 2500 e yakın ultraslandır. 90 dakika boyunca kedi gibi oturan bi miyavlamadığı eksik kalan 50 bin fenerliye resmen kapak yapmışlardır. Yani daha öncede duydum rakip statta üçlü çeken deplasman taraftarı ama genelde 90 da falan oluyordu. Ama maç boyunca saymadım hatta uygar bile yeter lan demiştir bana bak bak yine üçlüde bizimkiler dememden ama helal olsun taraftarlık para vermeyle değil yürekle oluyor bunu da görmüş olsun.Kazanan ultraslan aferin lan çarşı kadar olmasada biraz organize olmuşsunuz.

demekki barosun alternatifi varmış,pino köpek ismi değil iyi bir alternatifmiş,
demek ki elano bu takımda müthiş oyun zekası ile oynamayı hakeden biriymiş,
demek ki cana da sağlam bir adammış ve faydalanınca görülüyormuş,
demek ki alex de souza artık bitmiştir ve çeki verilip yollanmalıdır,
demek ki stadı 50bin kişi doldurmayla değil yürekle oluyormuş bu işler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder