25 Ekim 2010 Pazartesi

kayseriden...

Maç başlamadan önce herkes dedi bu maç alt olur ve iddacılar kazandı ama dün giren girdi bir kere geri dönüş yok tabi sonuçta kumarı oynatan kazanır.Aslında kayseri çok pozisyona girdi belki ilk yarıda golü bulsa herşey farklı olabilirdi. Schuster nihatı çıkarmak için 65 i beklemezdi 45 te oyuna müdahale ederdi diye düşünüyorum.

Kadrolara bakınca şota her zalayeta,troisi,cangele gibi eksiklerden dolay gençlere şans vermiş; ömer, furkan gibi...Sadece tek takıldığım şey serdar kesimal gibi bir adamı savunma sağında kullanmasını anlayamadım sırf öndere yer açmak için mi yapıyor bunu yada eren güngör iyileşince serdarı kesmemek için mi böyle kullanıyor anlamadım ama umarım öyledir çünkü serdar her durumda önderden oyun bilgisi duruşu altyapı olarak daha iyi olduğu açıkça ortada neyse agaa...Schustere bakalım o napmış; helal olsun necip ve onur gibi iki genci oyuna sürmüş ama bence kadro hatası şuradan...tamam guti sakatlıktan yeni çıktı eywallah sonra girer, ama nihat denilen futbol fakiri televizyon parçalama sebebi olacak bir adamı ne diye oynatıyorsun bee arkadaş ayrıca finki de bu kadroda eksta defansif yapmış takımı bence nihatın yerine holosko kesinlikle başlamalıydı ve finkin yerinede ismail neyse sonuç ortada..

Nihat için söylenecek çok ama çok şey var ama siktir et diyorum kendime daha da küfür etmemek istiyorum o yüzden kapatıyorum ama dur dur bişey daha dicem..Fatih tekke oyuna girdi ve topu şöyle bir aldı bastı dön pas verdi ve bakıyorsun o an futbolcu var, futbolu bilen futbolcu var arkadaş defol git nihat al barışı selçuk şahini hadi lost adasına gidin olum yaa...

Onuru oynattı o da birşey yapamadı ama olsun ona daha çok şans vermek lazım bu kadar iyi olduğu söylendiğine birşeyler vardır elbet aynıu şekilde necipi de gördük ve şu anda kesinlikle müthiş bi orta saha oldu..Nihata 2 senedir gösterilen sabır bu çocuklara da gösterilmeli..

Kayserideki gençlere gelince hasan ali topu alışı verişi ile belli iyi bir solbek olcak bunu daha öncede yazmıştım söylemiştim serdar keza aynı şekilde..Furkana gelince bence ters kanatta oynasa hilberti daha çok zorlardı onda da var birşeyler ama güçlenmesi şart tabi bunlarıda go lattı diye yazmıyorum biline yeter hadi dağılın nihatıda alın yanınıza..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder