1 Ekim 2010 Cuma

Neill'e Laf Atma Taş Olursun




Dün gece maç toplantisinda Servetin kadro dışı kalmasından sonra açılan Galatasaray defansı muhabbetinde Sergenin ben olsam Gökhan Zan-Servet yaparım defansı demesi ve bunun üstüne Lucas Neilli kötülemekten daha da ileri giderek konuşmasını şaşkınlıkla izleyen biri olarak; oha diyorum,çüşş diyorum,ebesinin nikahı diyorum,yürü git lan diyorum...

Bahsettiğimiz adam Lucas Neill; Avustralya milli takım kaptanı,premier ligde yıllarca oynamış(1995-2009),32 değilde 22 yaşında olsa avrupanın her büyük takımında oynayacak sevieyede oyun zekası,teknik kapasitesi,fizik gücü olan ve daha hakkında olumlu bir sürü kelime sarfedebileceğimiz bir adamdır, adam gibi adamdır.



Sergenin NEİLL'in yerine oynaması gerektiğini düşündüğü adam gökhan zan ise haftada bir sakatlanan,saha içinde deyim yerindeyse karı gibi bir oyun sergileyen kanımca beş para etmeyen bir adamdır. Galatasaray kadrosunda niye olduğunu ısrarla çok merak ettiğim biridir.Ama şöyle birşey var sergen ve gökhan zanın arası çok iyidir takılıyolardır sergende bu yüzden saçmalıyordur diye düşünmek istiyorum.

İnşallah LUCAS NEİLL futbolu burada bırakır,çünkü kendileri POPESCU gibi futbol sanatçısından sonra ALİ SAMİ YEN'e gelmiş en iyi defans oyuncusudur. Unutmadan kendisinin bir özelliği de nereye koysar oynar o derece yeteneklidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder