17 Ekim 2010 Pazar

Galatasaray-Ankaragücü:2-4


Bazıları bloglarında maç yazısı diye yazar bunları ama burada maç adına bir şey olmadığı için yada sen kimsin de maç yazısı lan diyen olmasın diye yazmadım.Neyse ali sami yende fena kötelediler bize ancak bunun böyle olacağı da belliydi.İddaa kuponumda da söylemiştim 0-2 olur 2,5 ganyanı var diye ama tabi sadece ganyandan değil tabi bu durum.

Maç yazısı demişken ne yazacağız zaten her hafta aynı şey yani olmuyor olmayacak da bu kadro ile rijkaard ile olmayacak bunu kazanırken de söylemiştim. eskişehir,buca,belediye galibiyetlerinde de söylemiştik. Ama adnanlar için problem yok yarın hemen yeni stada bir gezi düzenlerler. Biz stad yapıyoruz da şirket birleşmesi yaptık falan pişman.Götüne sok o stadı ibne bu nasıl takım böyle o stada gelecek 50 bin kişi siksin senin tahtanı götveren adnanlar sizi.

Ulan ketitayı yolluyorsun yerine pino diye köpek ismi gibi bir adam alıyorsun ve adam sadece hızlı başka bir numara yok arkadaş hadi onud da geçtim adamı kullanmayı bilmiyorsun. Elano diye bir adam var 8 milyon euro vermişin zamanında ama yollayacan mı kalacak mı belli değil öyle olsa bile adama bir şans verirsin yaw adam sik gibi duruyor kenarda nedir bu böyle be bilader.

Yaw aq çok biliyon diyenler olabilir bırakın da bilelim çük kafalı acun bile çıkıp yporum yapıyorsa bırakın bizde yapalım.

Rijkaardın elindeki kadro kötü olabilir ki kesinlikle kötüdür ancak bunun sorumlusu yönetim ve çük kafalı adnanlardır.Ama kadroyu kullanamak oyuna müdahale edememek heralde benim suçum değil.Bu kadar vurdumduymaz bu kadar sikine takmadan oynanmaz oynayana bu kadar müsaade edilmez olmaz böyle.

Tamam bende demiyorum fatih terim gelsin diye ama rijkaardda kalsın kesinlikle demiyorum,demiyeceğim diyenleri de anlamıyorum anlamıyorum.

Milli takım için yazdığım radikal kararlar konusunun galatasaraydada olması gerekiyor. Ve bunu yazarım heralde ama altyapıdaki oyuncular hakkında tam bir şey diyemiycem. Ama kesinlikle öncelikle yönetimin bu basiretsiz transfer yapamayan malların bir an önce gitmesi lazım.

Yani durum o kadar vahim ki galatasarayda yazı yazmak bile istemiyorum.Yalnız son olarak fener maçı ile ilgili bunu kazanırken de yazıştım tekrar yazıyorum; acı bi mağlubiyet daha olabilir yani acının da acısı olabilir. NİANG,DİA,STOCH affetmezler aga 6 dan fazlası bile olabilir.

Haaa unutmadan iki satır da ankaragücü hakkında yazıyım. İyi takım çok sağlam takım özellikle; rajnoch,uğur,weeks ve güvenin belli bir istikrarda olması ve çok sağlam ve mücadeleci olması savunma adına çok olumlu, hücumda ise metin akan vittekin yokluğunda çok iyi oynadı ama belli adam iyi topçu alıyor bir basıyor topa dönüyor sakin veriyor pasını beğendim. Ve ayrıca fener altyapısından gelen özgür çek çok iyi topçu olacak kesinlikle umarım kendisini harcamaz.

Son olarak söylüyorum fatih terim de gelmemelidir. Abdullah Avcıya "gel kardeşim biz bu sezon sıçtık,sen şu gençlere şans ver kadroyu gençleştirelim,ayrıca devre arasında barış,sarp,ayhan gibi bitik isimleride yollayacağız ayrıca sadece senin istediğin transferleri yapcacağız ,şimdiden transfer çalışmalarına başlayalım hadi bakalım "demelidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder