27 Ekim 2010 Çarşamba

Scout 3:Weekend

İlkay Gündoğan 24 ekim 1990
Geçen haftalarda da yazmış olabilir ama olsun tekrar tekrar yazıyorum sıkıntı yok. Almanya genç milli takımlarında forma giyen forvet oynayan ilkay nürnbergde de sezon başından beri ilk 11 de yer buluyor ve bu hafta attığı gollede takımına wolfsburg karşısında galibiyeti getirdi. Sırf bu yazıyı attığı golde yaptığı o vuruş için yazıyorum. Öyle bir plase yaptı ki o yaşına rağmen on düşünebilmesi yetmiyormuş düşündüğünü tam olarak gerçekleştirmesi ile çok iyi bir yetenek olduğunu gösterdi. Ama bir röportajında hayalinin alman milli takımında oynamak olduğunu söyleyen ilkayı umarım bu kararıdan döndürür ve ay yıldızlı formayı giymeye ikna ederiz.

Mehmet Ekici 25 mart 1990
İlkay ile aynı takımında görev yapan merkez orta saha oyuncusu olan mehmeti FM oynayanlar çok iyi tanırlar ve onun bir FM efsanesi olduğunu bilirler.Ancak Mehmet te FM efsanesi olmakla kalmayacak gibi duruyor. Hiddink gençlere şans vermesi operasyonunda adı geçenlerden birisi olarak kiralık geldiği nürberg de her maçta 11 de başlıyor. Hollanda maçı kadrosunda görme dileğiyle diyorum ve Bayern altyapısından geldiğini söyleyelim.


İbrahim Akın
4 ocak 1984
Adım gibi eminim eğer hala beşiktaş kadrosunda olsalardı solda Q7 sağda İbrahim Akın ileri uçta ise Batuhan oynardı şu günlerde ama olmadı kimse bu çocuklardaki yeteneği göremedi veya gördüde sabretmedi. Neyse İbrahim Akın bu hafta oynadığı futbolla hatta sadece bu hafta değil sezon başından beri oynadığı futbolla bende burdayım diyor.Yani sağda kim oynayacak diye düşünürken adam eksiltme şut çekme gibi yeteneklerine sahip istikrarını da belediye de yakalayan bir adamı sırf at yarışı oynuyor diye böyle silip atmak ayıp lan..Hiddink görür inş. ne diyelim...

Hasan Ali Kaldırım 9 aralık 1989
Daha önce de yazmıştım yine yazıyorum hatta daha sonra da yazcam. Daha önce kulaktan dolma bilgiler sonra da göz ucuyla izlediğim hasanı bu hafta dikkatle izledim ve kesinlikle kazanılması gereken bir yetenek olduğunu gördüm hem de hakan balta gibi gamsız konsantrasyonu bozuk bir adamın yerine milli takımda rahatça oynayabilecek kapasitede bir oyuncu kıvamında ve tabi ki daha da gelişip ilerlememesi için hiçbir neden yok..Hiddinkte maçtaydı zaten görmüştür heralde eşşek değil ya aq dimi..

Serkan Balcı 22 ağustos 1983
Sezon başından beri oynadığı futbolla kesinlikle şu anda milli takımda 11 başlamayı hakeden bir adam ama ne hikmetse hiddink ne belçika ne de almanya maçı kadrolarına çağırmadı. Kesinlikle trabzonda olduğu için bu durum ortaya çıktı diye düşünüyorum ama serkan hiç pes etmişe benzemiyor bu hafta hiddinkinde izlediği maçta 2 asistin yanı sıra mücadelesi oynadığı futbolla azına sıçtı gençler sol kanadının ve hiddinke ne ayaksın bilader dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder