26 Ekim 2010 Salı

EN Bİ EY DAT KOM

Bu gece başlıyor. Tam hatırlamıyorum ama 1200 küsür maç oynanacak hemen hemen her gece en az bir maç oluyor. 2001 nba finallerinden beri takip ediyorum.Tesadüf mü bilemem ama o zaman finalde phialedelphia yı tutuyordum her zaman güçsüz olanın yanında olmak mantelitesi ile ama iverson ne yaparsa yapsın alamamıştı şampiyonluğu ve bugün 2010 yılında adam türkiyeye geldi ve beşiktaşta oynayacak çok enteresan.Ömer Üründül kulakları çınlasın sadece futbol değil basketbolda çok enteresan...

Gel gelelim kimi tutuyorum.Kesinlikle boston celticsi hiç sevmiyorum.Ray Allen ve Garnettı sevmememle alakalı mı bilmiyorum ama 80lerde de olsaydım yine lakersı tutardım.Magic sağolsun. Bugün aslında benim takımım miami heatti ama bu kadar iyi kadroyu hiç desteklemiyorum orlando-dallas finali olsun gönlümden geçen de budur.Haaa olabilir mi tabi zor.

Konferanslara bakınca batıda lakers açık favori arkasından denver dallas san antonio oklahoma utah portland kesin play-off yaparlar gibi duruyor ama tabiki orda son takımın clippers olması ve ilk turda lakers eşleşmesi olmasını isterim. Clippers demişken blake griffinden de patlama bekliyorum geçen sene diz kapağından dolayı hiç oynayamamıştı. Doğuda ise boston miami orlando atlanta chicago milwaukee kesin play off yaparlar,kalan 2 takımı bilemicem 76'ers,new york,charlotte,washington vs ama kesinlikle amareli new york girsin play-offa diyorum renkli olsun dimi.

Bizim çocuklara baktığımızda; Ersan yine geçen seneki çizgisinde olmaya devam edecek gibi umarım bir süre sonra ilk 5 te başlar ama standardını bozmasın yeterli...Hidayet hiç alışık olmadığı bir takıma gitti hiç koşmadığı kadar koşacak ve 4 numara oynayacağı için uzun ve size lı adamlarla mücadele edecek işi zor gibi sisteme girerse ki bence bunu yapabilir çok başarılı bir sezon geçirebilir...Mehmet Okur da hala sakat ocak gibi dönmesi bekleniyor,jefferson transferi var utahta,korver ve boozer gitti,krilenko saçları uzatmış antrenör 20 yıldır aynı devam utah aynı tas aynı hamam yani...Ömer Aşık blok geldi faul dedi; için şanslı bir durum boozer elini kırdığı için 1-2 ay yok ve arada ömer kendini gösterme fırsatı bulacak 7-8 sayı 10 ribaund 3 blok ortalaması yaparsa çok iyi olur kendisinden umutluyum herkes umutlu boozer dönse bile oynama şansı bulur...Seeee seeee seeee seee Semih Erden de ise durumlar enteresan Garnett,Shaq,küçük ayı,perkins,jermaine gibi 5 tane isimle beraber oynama şansına sahip hiç maç oynamasa bile bu adamlar antrenman yapması bile onun gelişimine katkısı olacaktır.Ayrıca shaq ve jermaine in yaşları nedeniyle sakatlık problemlerinin olması perkinsin dönmesinin ocak-şubatı bulacak olması şansının olduğunu gösteriyor..Hepsine bol şans diliyorum umarım sakatlık olmaz ve avrupa şampiyonasında hepsi takımda olurlar ve olimpiyat vizesi alırız.

Son olarak görünen herkesi beklediği LAKERS-MİAMİ finali ama benim gönlümden geçen kesinlikle bir DALLAS-ORLANDO finalidir. Umarım da öyle olur ama zor hatta bayağı bir zor ama olsun sonuçta gönlümden geçen dedim yani.MVP ise büyük ihtimal 12 09 2010 da kaçıramadığımız KEVİN DURANT olacaktır.Yılın çaylağı ise kesinlikle BLAKE GRİFFİN olur heralde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder