19 Ekim 2010 Salı

Adnan Polat ve Ben

Şimdi diyeceksin ki la bi sktr git olum ya sen kimsin o adam kim falan diye ama öyle deme dur bi dinle aq yaa..

Adnan Polat bundan 1,5 ay önce ntv canlı yayınında rıdvanın sorduğu rijkaardla devam edecekmisiniz tadındaki bir soruya "ne olursa olsun farketmez biz rijkaardla devam edeceğiz hatta ben nisan ayında rijkaarda 2 yıllık daha sözleşme teklif ettim" dedi ve bu sorunun ilk tepkisi rıdvan kafasını sallayarak öyle bir tepki verdiki; "aq görüsürüz bala göte 3-4 maçtır yeniyonuz takım bok gibi sen bu lafları bir de fener maçından sonra söyle bakalım, atıp tutuyon ancak" der gibi bir kafa salladı ve bende ekran başında hassiktir lan dedim itiraf ediyorum.

Şimdi adnan polat kalıbının o neresinden çıktığı hala muamma olan hayvani sesinin adamı ise sözünde durur ve rijkaardı her şeye rağmen yollamaz ama bğtğn baskılara rağmen çıkar der ben adamıma güveniyorum ve bu olay burada kapanmıştır demesini bekliyorum. Bunun ilk belirtisini de hakan şüküre yapılan sportif direktörlük(!!!) teklifi ile anlıyoruz. Tabi burada bir sportif direktörlük olayı var ki ayrı bi başlık olabilir bir ara. Neyse devam ediyoruz. Tabi ben bunu yazarken veya sen okurken rijkaard gitmiş de olabilir onu bilemem.

Ancaaaakkk; Adnan Polat bu laflarının unutupta tükürdüğünü sümkürüğü ile yalarsa o zaman işte şunu öneriyorum. Hepinizin gidin olum yeterse yeter aq sizle mi uğraşacağız. Ben yarın geliyorum ve Cv'm ile başvurumu yapıyorum ve takımın başına geçiyorum tek yetkili olarak ve kadıköyden 3 puan garantisi veriyorum hadi bakalım,bak galatasaray yönetimi ve galatasaray lisesi veveeveve 20 küsür milyon gaassaraylılar bu fırsat kaçmaz benden size açık çek gelin anlaşalım be hacılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder