1 Ekim 2010 Cuma

elin golü BİZDEN,bizim goller ELDEN



Viyana da sahada her iki takımda da 3 türk vardı onbirlerde. Rapid de Veli,Yasin,Tanju; Beşiktaş'ta Toraman,Üzülmez,Hakan. Tabi aurelioyu saymıyorum çünkü onu milli takımda bile görmek istemiyorum.

Maç avusturyada olunca stad yarı yarıya olur diye düşündüm ama rapid seyircisinin böyle olduğunu bilmiyordum ama öğrenmiş oldum. Seyirci iyiydi ama takımda bişey yoktu. Dünkü glasgow maçını da görünce bizim takımların iyi olduğunu da görmüş olduk.Rakipler biraz zayıf olsa da avrupada deplasmanlarda IBROX ve ERNST HAPPEL de bu denli tek kale maçlar oynamak azımsanmayacak durumlar.



Rapid takımı gerçekten beşiktaşa göre rakip olabilecek bir takım değildi. Beşiktaşta bunu gösterdi. Hatta Q7 çıkmamış olsa 1-2 den sonra maçı 5lere taşıyabilirdi. Bu arada hiç sevmesemde Nihat kazanma açısından 1-2 den sonra nobre yerine oyuna nihat girebilirdi ki geniş alanlar olmaya başlamıştı. Belki bir golle kendine gelirdi diyeceğim de nihat sen kimsin ki kendine geleceksin bilader. Bi yürü git yaw güldürme beni dettttt.....

Maça gelince Beşitaş ilk 10 dakika içinde kazanacağını belli etti ve sonunda da öyle oldu. Hatta ilk yarıda Q7 nin topu direkten dönmese daha da kolay kazanırdı. Haaa zor mu kazandı hayır ama yinede bir geri düştü onu çevirmeye çalıştı en azından yusufladı 5 dakika da olsa=)

Maçın enteresan durumu da rapidin golünün bir türk tarafından atılması,beşiktaşın gollerini yabancıların atmasıydı. Buradan acaba ne çıkarmalıyız onu da bilmiyorum. Yoksa çıkarmamalı mıyız onu hiç bilmiyorum,bakalım çıkarırsam bilirsem yazarım.

Son olarak gönlümden geçen beşiktaşın UEFA kupasını alması tabi devre arası takviye yapmasıyla gerçekleşek bir durumdan bahsediyorum. Şahsen sağ öne bir oyuncu alınmasını gerektiğini düşünüyorum. Colin Kazım olabilir mi olur ya da avrupadan genç bir oyuncu Q7 tadında bakalım göreceğiz. Ama bu iddaamı hem kadroya ama daha da önemlisi SCHUSTERE güvendiğim için söylüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder