25 Ekim 2010 Pazartesi

derbi faso fiso...Allen İverson Beşiktaş'ta!!!


Geldi gelecek geliyor derken iverson 2 yıllık sözleşmeyi kabul etti. Menajerinin yaptığı açıklamaya göre yıllığı 2 milyondan 1+1 yıllığına anlaşıldı sözleşmeyi beşiktaş yollayacak ve imzalayacak İverson. Haftasonu bornova maçında oynarmı bilmiyorum ama sonraki hafta akatlarda sahada olur o kesin.

Anlaşma da tabi ağır şartları var beşiktaşın ve akıllıca da bir hareket.İverson'ın kulladığı ilaçlar vs. gib durumlarda birşey ortaya çıkarsa verdiği parayı da geri tahsil etme gibi maddeler var.Bunu düşününce de iverson gibi süperstar seviyesinde olan nba de mvp seçilmiş sayı kralı olmuş bir ilahın hatta yılda 10 milyon dolar belkide sponsorlarla daha da fazla kazanan bir adamın bu sözleşme şartlarına rağmen teklifi kabul etmesi arkadaş ben oynamaya geliyorum demek oluyor sanırım.

Transferde ki detayları tabi ki bilmiyorum ama 2004 teki olimpiyatlarda atina istanbul arası gelip giden iversonun istanbulun gece hayatını çok sevdiği beğendiği duyumları da bu da etken olmuştur diye düşünüyorum.

Sonuçta dünyanın hayran olduğu iyi değil süper bir basketbolcu geliyor. Hatta sadece basketbolcu demek az gelir tam bir fenomen olur kendileri.

Yıldırım Demiören yıllarca yediği küfürlerden sonra bu sene ne olduysa ne hikmetse guti,quaresma gibi adamların üstüne onların çok çok üstünde bir dünya yıldızı daha eklemeyi başardı. Haaa şimdi şöyle diyenler var lan 2 yılda verilecek 4 milyon dolara hayvan gibi takım kurulurdu diyorlar ama bende siktirin lan diyorum ALLEN İVERSON diyorum ccc İVERSON REİS ccc ve daha da önemlisi bu yıldızı hakeden de kesinlikle çarşıdır gerisi faso fisodur.

Bir haaa daha var beşiktaş şampiyon mu olacak zor fener çok güçlü bir takım ama efesi falan siker atar o kesin,eurocupa gelince birşey diyemicem zorlar yukarıyı ama ne olur belli olmaz.

Bu arada 3 numara kurallar gereği verilemiyor ne yaparlar bilmiyorum ama 3 olsaydı iyiy olurdu,Q7den sonra A3 iyi giderdi ama olsun A6 var A8 var olur farketemez yakışır babaya..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder